|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Er utstoppa dyr fint? | |||
| Over mitt lik! |
|
162 | 81,82% |
| Tja, kommer an på hva slags dyr, størrelse, utføring osv. |
|
32 | 16,16% |
| Ja, selvfølgelig, utstoppa dyr er stilig! |
|
1 | 0,51% |
| Dustepoll! (fordi jeg har lært at det er obligatorisk) |
|
3 | 1,52% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Man kan ha uendelig mye moro med utstoppede dyr: http://thebloggess.com/
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Hadde ikke kommet på tale! Jeg synest det er skikkelig creapy. Husker vi skulle leie rom et sted i Frankrike, og da vi kom inn hang det flere forskjellige dyr rundt om kring. Var ikke snakk om at jeg gikk inn der. Tror jeg må ha traume fra barndommen, for jeg går ikke inn på dyremuseet heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?I så fall måtte det vært en utstoppet hamster som jeg kunne gjemt bort i en skuff
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?En ting er å ha noe sånt fordi man har arvet eller fått eller skutt selv eller u name it. Men å ha et brennende ønske om å ha utstoppede dyr i huset fordi det er fint og noe man brenner for? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Aldri i livet, jeg synes ikke det er litt fint en gang. Ikke mannen heller - sånn til mannen din som mener at alle menn vil ha.
|
|
|
|
#9 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Nei takk. Slikt kan ein oppsøke på museum og liknande stadar, ved behov.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Utstoppa dyr og kunstige blomster, usj |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Jeg kan ikke fordra utstoppede dyr. Det skal i allefall ikke inn i mitt hus og mannen er heldigvis enig. Svigerfar har et utstoppet ekorn i stua og jeg grøsser bare jeg ser det.
|
|
|
#14 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Mannen min liker absolutt ikke utstoppede dyr, eller dyr in general.
|
|
|
#15 |
|
heimføing
|
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Der jeg kommer fra er det ganske vanlig med et elghode på veggen og ei rype eller røyskatt i veggseksjonen. :bøgda: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Både jeg og mannen er enige om at utstoppede dyr ikke hører hjemmer her
|
|
|
#18 |
|
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Det er ganske vanlig med utstoppede dyr her jeg bor, så jeg reagerer ikke så veldig på det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Jeg elsket det som barn, og ønsket meg veldig. Bestefar hadde et digert elghode. Fremdeles må jeg bort og klappe-på hvis jeg ser et utstoppet dyr et sted, bare for å kjenne om pelsen er bløt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utstoppede dyr i huset ditt?Greitt nok på gård eller hytte. Jeg husker flere hadde det der jeg voks opp. |
|
|
|
![]() |
|
|