|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Jeg klarer ikke å dy meg, men må bare presentere hjortelusflua! Hoppekopp, også kalt. Det er et slags edderkopplignende beist som, hold på hatten, kan fly! Den flyr rett på deg og klamrer seg hardt til deg, slipper vingene, og gnager seg fast før den suger blod. De opptrer ofte i svermer. Jeg er redd for edderkopper, men er livredd for hjortelusfluer. :erfart: Sånn, nå er dere advart: |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Høh?!! Hvor oppholder den seg vanligvis? I nærheten av hjort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?
Enig. Men her dukker de altså opp i mars/april en periode også. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Å flytte ser med ett veldig attraktivt ut!!
![]() |
#85 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Dessverre er hjort ingen forutsetning for det ekle krypet.
![]() |
#86 |
www.bomulls.no
|
![]() |
#87 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Jeg ville fått den støvsugerpposen ut med en gang etterpå. Støvsuget noe dopapir, og så alt ned i en pose og ut i søpla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
sukk
Javel. Da får jeg slutte å være i naturen.
De pleier å komme om våren her også, jeg hadde bare fortrengt det. Det verste er at naboene nekter for å ha noen! Jeg skjønner det ikke. Why me, liksom?
Og jeg som trodde jeg var trygg her i mitt hjorteløse område. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg fnyser av folk som sier at det ikke finnes edderkopper der de bor, elelr at de aldri har sett en inne hos seg.
![]() |
#91 |
Flawsome
Edderkopper skal visst være bra. De spiser masse uhumskheter og greier som vi ikke vil omgi oss med. Skaperen av hjortelusfluer må imidlertid ha hatt en utrolig dårlig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
sukk
Jeg har et ekstremt radarblikk, oppvokst som jeg er i et hus som formelig ble invadert hver høst. Fremdeles vil jeg helst ikke på overnatting der om høsten. Men saken er at de fantes ikke her før for ca fem år siden, helt sant. Det var en ganske stor deal for meg, og jeg snakket ofte om hvor herlig det var å bo i et edderkoppfritt hus. Hva skjedde?
Onde idioter.
Vel, jeg synes man burde ha kommet opp med en langt bedre løsning på uhumskhetene enn edderkopper store som tallerkner. Hvor vanskelig kan det være da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
sukk
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Og innendørs?!? Hvorfor skal de INN? De er vel ikke skapt for å bo inne, vel? Idiotisk skaper, må ha vært bakfull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Stiv
|
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Min største skrekk er å kverke en edderkopp med dopapir, hive den i do - og så glemme å spyle ned. For så å bli brutalt påminnet av det når jeg setter meg på doskålen en halv time etterpå....
![]() |
![]() |
#96 |
Flawsome
Jeg glemte å nevne at de er bortimot umulige å klemme ihjel. Hardføre beist, så skaperen må ha den aller dårligste dagen. Mens fra helvete, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Hvem er Boss, og hvor finner jeg han? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
sukk
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Jeg fant Boss på nett! Han påstår han er i hele landet. Jeg skal ringe ham i morgen den dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Det skal jammen jeg gjøre også. Men tar Boss livet av katten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Edderkopp + Støvsuger = Sant ?Jeg har aldri møtt på store edderkopper, bare søte små. Ikke på ferie i varmere strøk heller. Hva slags størrelser er det snakk om? Er det som en tarantella? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|