|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg har gitt opp kremer.
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer
Helt enig. Jeg hater omtrent vinter, jeg. Bodde noen år i Florida, savnet aldri vinter, aldri.
![]() |
#83 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg nekter å lære døtrene mine at man må se slik og sånn ut for å gå i bikini på stranden. Rett og slett.
![]() |
#84 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg er så enig. For bikini på stranda går ALLE i her eg bor. Med ALLE meine eg alle størrelser og aldre.
![]() |
![]() |
#86 |
© All rights reserved
|
Her er det vanlig å dusje med bikini, sånn at ingen skal se hvem som har stygge pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
intro
|
Ja, der har du meg også.
![]() |
![]() |
#88 |
ej ikke møjkets heije
|
Bytt ut døtrene med ungene, og der har du meg.
![]() |
![]() |
#89 |
Erfaren nok
|
Om man ikke velger strandliv så gjør man da ikke automatisk det?
![]() |
#90 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerNei, det er absolutt ikke alle som liker strandliv, helt uavhengig av hvordan de er fornøyd med kroppen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Erfaren nok
|
Baywatch?
![]() |
#92 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet er mye snakk om kropp her inne på Fp også, da. Om hvor fast og fin man har blitt etter trening, osv. Jeg blir deppa av det. Jeg blir aldri fast i kroppen igjen. Ikke uten kosmetiske inngrep, og det vil jeg ikke ta.Og åreknutene mine kommer tilbake etter fjerning, og det er det verste. Ingenting regnes vel som mer kjerringaktig enn det.
![]() |
#94 |
Erfaren nok
|
![]() |
#95 |
intro
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerMin favoritt er sitatet "brunt flesk er penere enn hvitt flesk". Da føler jeg meg virkelig fin og vellykka
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerDet at jeg er blek gir jeg mer og mer beng i. Min naturlige er farge er litt sånn kefirblå på vinteren. Den kan fort bli rosa på sommeren. Den går derimot ikke over i brun, men tilbake til hvit. Pittelitt farge får jeg, men det er jammen ikke mye. Ikke så glad i strandliv jeg heller. Det blir jo sand overalt! Svaberg på hytta er mer min stil. Nå er ikke strandliv noe som er mulig så mange dager i året i Trøndelag. Jeg går med bare legger i småsko så fort jeg får sjansen. Bianco-sandalene mine ble brukt til langt utpå høsten altså. Jeg elsker vår og sommer selv om kroppen og klessmaken kler bedre høst sånn sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg syns mørkehvit-ordet til Bluen var morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
© All rights reserved
|
Nå er jeg kanskje fryktelig slem, men noen av dem som snakker mest om kropp (og negativitet om egen kropp) her på FP er nettopp dere to. Bluen: du omtaler dine "enorme" lår og pæreform (og jeg har sett deg: Du er tynn, ser utrolig ung ut, har flotte former og har en kropp de fleste bare kan drømme om) og du Divine omtaler deg selv som slapp i fisken og "hengete", noe du absolutt ikke er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
intro
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerPoeng, agenten.
![]() |
![]() |
#100 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommerJeg tror ikke dette forumet er helt sunt å måle seg selv med utseendemessig altså. Det er et voldsomt fokus på det med vekt og utseende her syns jeg. Dessuten så har alle noe de er sensitive på også. Noen her inne syns de har blitt superslanke når de går inn i str 38, noe jeg også er enig i da. Mens andre syns de er tjukke når de må opp i str 38.
![]() |
|
|