Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 22:40   #1
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg nekter å lære døtrene mine at man må se slik og sånn ut for å gå i bikini på stranden. Rett og slett.

Gammel 16-03-12, 23:20   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg nekter å lære døtrene mine at man må se slik og sånn ut for å gå i bikini på stranden. Rett og slett.

Eg er så enig. For bikini på stranda går ALLE i her eg bor. Med ALLE meine eg alle størrelser og aldre.

På gymnaset i bygda her er lyset av i jentegarderoben når det dusje. Det er heilt vanlig liksom. Og da tenke eg kor ufattelig trist det er og ufattelig fæle vi jenter og kvinner er mot kvarandre.

Gammel 16-03-12, 23:55   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er så enig. For bikini på stranda går ALLE i her eg bor. Med ALLE meine eg alle størrelser og aldre.

På gymnaset i bygda her er lyset av i jentegarderoben når det dusje. Det er heilt vanlig liksom. Og da tenke eg kor ufattelig trist det er og ufattelig fæle vi jenter og kvinner er mot kvarandre.

Her er det vanlig å dusje med bikini, sånn at ingen skal se hvem som har stygge pupper.

Jeg er rødhåret, men blir brun. Jeg har fine lår og legger, men ikke særlig fin mage. Men jeg stappet den ned i en bikiniboxer og nyter sol, vår og sommer. Ikke kul om kroppshysteriet skal få ta fra meg sommergleden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 09:37   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytt ut døtrene med ungene, og der har du meg.

Jeg er sterkt overvektig. Jeg går på stranda i bikini. Det er helt sikkert ikke pent, men jeg bryr meg ikke. Jeg skal lære ungene mine at det er lov til å nyte sol og bading helt uavhengig av størrelse.

Ellers forsøker jeg til en viss grad å dekke til de mindre flatterende delene av kroppen min, men jeg blir trist av å være på stranda med tykke damer som går i fullt antrekk.

Gammel 17-03-12, 10:21   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man ikke velger strandliv så gjør man da ikke automatisk det?
Det er da ikke alle som liker strandliv, uavhengig av utseendet og vekt?

Jeg er veldig bevisst kroppsfokus, og prater aldri om at jeg ikke er med på ting pga at jeg er misfornøyd med kroppen min.
Det virker ikke som min datter på 6 fortsatt har tenkt over mat/snop opp mot vekt. Her sprader vi naken rundt alle mann, og jeg har aldri snakket negativt om hverken min egen eller andres kropp ovenfor barna mine.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.