|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London med barnTakk for alle tips - jeg reiser med ei venninne og våre to 10åringer om en times tid
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London med barn
Har dere vurdert leilighet? Vi bodde her: http://www.vrbo.com/360217 og var superfornøyde. Ikke så veldig billig, men man kan jo spare litt på å slippe å spise alle måltider ute. God bussforbindelse til aktuelle turistmål. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: London med barnFin tråd! Nå er det jeg som skal på tur med min snart tiåring. Han vil tilbake til Natural History Museum, og jeg tenker også på British Museum og Tower of London, og den Harry Potter-greia (mest for meg!!) Ellers likte jeg godt Spitalfield-markedet og området rundt da jeg var der. Mindre turister enn f.eks. Camden.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: London med barnHenger meg med på denne for vi skal nemlig også til London i 17 mai/pinsehelgen...
|
|
|
|
#85 |
|
søt
Sv: London med barnJeg henger også her, for skal til London med gutta mine på snart 10 og 12 i vinterferien.
|
|
|
#86 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: London med barnVi får bo privat hos min britiske venninne i Leyton i øst-London!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: London med barnHenger meg også på, skal med 8-åring Kr.himmelfartshelgen.
|
|
|
#88 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: London med barnStoresøster og jeg skal til London i juni. Jeg har ikke vært der på 23 år så jeg gleder meg nesten like mye som Storesøster.
|
|
|
#89 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: London med barnVi skal til London i slutten av juli med hele familien. Har aldri vært i London, så jeg gleder meg veldig. Flybilletter er kjøpt, og vi har booket oss inn på KFUK-hjemmet i London. Harry Potter står veldig høyt i kurs hos hele familien, så det blir nok prioritert. Og to-etasjers buss. Så blir det nok mange av de vanlige severdighetene på oss også. Det blir fint. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: London med barnVi skal også til England og London i sommer.
|
|
|
|
#92 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: London med barnHarry Potter turen starter med at man kommer inn i grupper og ser en kort film, så blir man sluppet inn i den store hallen fra filmene og får en liten omvisning der. For disse to delene må de ha folk inn i grupper på tidene som er reservert. Etterpå får man gå fritt og bruke så lang tid som man vil. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: London med barnOk, takk for svar, Blå.
|
|
|
|
#94 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: London med barnVi hadde tenkt til å ta tog opp selv - det sparer vi rundt tusen kroner på framfor pakken ser det ut til. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Vi var der da LilleVenn var 8 år, og hun syntes det var litt skummelt/ekkelt, men kjekt. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
By the Sea
|
Sv: London med barnJeg har vært på London Dungeon med tenåringer, og selv de skvatt ganske heftig.
|
|
|
#97 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: London med barn...jeg ville prøvd å skaffe musical- billetter til Mathilda. Ja, Roald Dahl sin. Ligger et SAS-hotell på den lille plassen hvor teateret er, da trenger man ikke jakke en gang for å lunte hjem etterpå. Veldig artig strøk, med mye rare butikker. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London med barnDa blir det Hawkmoor på oss også .
|
|
|
#99 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: London med barnDa har vi bestilt tur.
|
|
|
#100 |
|
By the Sea
|
Noe som også er veldig fint, er tur med sightseeingbåt på Themsen.
|
![]() |
|
|