|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
Just precis! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Men dere, dette med forsalg (rimi, Telenor), er det egentlig vanlig ved konserter?
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Her startet dagen med tårer, da 12-åringen våknet til beskjeden om at vi ikke hadde fått tak i billetter. Vi får håpe at det dukker opp noe etter hvert.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg er dypt fascinert over mangelen på oppdragelse som utvises av både unge og godt voksne mennesker på Billettservice sine Facebooksider. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Helt utrolig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rockesøster
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rockesøster
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Guilty pleasures. Everybody has them.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg er deppa for at det ikke blir JB-vin med Nextlife og Pøbel. Og jeg dævver av Nextlife sin guilty pleasure.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Den søteste jeg hadde var en fjortenåring en gang som så gjerne ville jobbe, gjerne gratis, på Rihanna i Spektrum, fordi han likte en jente ganske godt, og hvis han jobbet, så kanskje hun kunne få komme inn og ta med venninnen sin og så kunne de få møte Rihanna backstage og sånn? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
![]() |
|
|