|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
| ja, flere ganger |
|
193 | 86,16% |
| ja, en gang eller to |
|
16 | 7,14% |
| nei, og det bryr meg heller ikke |
|
4 | 1,79% |
| nei, og det er faktisk litt sårt |
|
7 | 3,13% |
| ostepølse |
|
4 | 1,79% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Toffen, jeg har ikke dårlig selvtillit, altså.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Men du er definitivt en av de peneste jeg vet om.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg vokste opp som en av de erklært mindre pene jentene i klassen (man hadde da lister), og det var sårt. Det er deilig å ha passert 30, og være helt komfortabel med å ikke være en av de pene. Jeg kan være klok og morsom, og jeg skulle ønske jeg visste at det ville slå bedre an etterhvert, da jeg var 10 år.
|
|
|
|
#5 |
|
awesom
|
Jeg raget alltid i toppen på de der penest i klassenlistene. Ikke for at jeg var penest i klassen, på INGEN måter. Men jeg var kul og morsom og hadde mest guttevenner og det var de som stemte frem de der grusomme listene.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg synes ikke selv at jeg er pen, men jeg er heller ikke misfornøyd med ansiktet mitt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg synes det er litt ubehagelig at jeg selv synes jeg er ganske pen. Jeg er livredd for at jeg tar feil.
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg er ikke redd for å ta feil i det hele tatt. (Hva skulle egentlig skje?) Jeg tror jo at penhet er en veldig lite objektiv ting, og at folk som fører seg som om de var pene, fort blir oppfattet som pene også.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Elise: man kan jo ikke ta feil. Om man syns man er pen, så syns man jo det.
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mannen min sier det stadig vekk. Jeg har en litt annerledes oppfatning, men øver meg på å ikke la det bety mye. Det går stadig bedre.
|
|
|
#11 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det siste året har jeg lagt om livsstilen, og jeg ser mye bedre ut enn før. Jeg så helt ok ut før også, men typisk litt kraftig småbarnsmor. Nå får jeg stadig høre at jeg ser fantastisk ut.
|
|
|
#12 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Det er jo helt typisk for den generasjonen. Min datter er veldig pen, og det får hun høre av både meg og andre. Jeg håper virkelig hun slipper å kaste bort energi på å være misfornøyd med seg selv.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Der jeg kommer fra så bruker man veldig sjelden ordet pen. Jeg bruker det lite selv også. Fin er mye mer naturlig å si, men enig med flere her at det blir ikke helt det samme. Jeg bruker pen kanskje mer om klassisk skjønnhet, mens fin er et positivt uttrykk som jeg kan bruke om mye annet også. Sier ikke pen kjole, pent sminket, pene sko for eksempel. Da bruker jeg alltid ordet fin. Jeg har nok sjeldent blitt kalt pen, men mannen gjør det da. Han er generelt flinkere på komplimenter enn det jeg er. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har hørt at jeg er søt og sjarmerende. Jeg krysset på nei. Men når jeg tenker meg om har jeg ved mange anledninger hørt at jeg er så pen når jeg smiler, så da vet jeg ikke. Sist redigert av Frost : 09-09-12 kl 13:49. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Har fått hørt det noen ganger av fremmede damer og menn, når jeg har fjonget meg litt opp og er på byen. Jeg blir ille berørt hver gang, og øver meg på å si "takk, det var hyggelig sagt...." Føler meg ikke pen, og synes det er ubehagelig når noen retter fokus på meg...
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 09-09-12 kl 14:01. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Du har selektiv hukommelse. Jeg vet at jeg har fortalt deg at du er pen.
Så rart, det må bety at folk ikke sier sånt ofte. For du er jo helt objektivt kjempepen (jeez, iPad! Ikke det andre ordet!) og det er rart at folk ikke sier det til deg hele tiden.
Det er kjempetrist at du ikke syns du er pen selv, for du er en av de peneste jeg vet om. Og jeg vet ingen som eldest så pent som deg. (altså, ikke at du er eller ser gammel ut! Tvert imot! Med bare som en kommentar til siste setningen din)
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mannen min sier ofte at jeg er fin, men ut over det er det ganske sjelden noen sier at jeg er fin eller pen. Jeg hører ikke så ofte at det blir sagt til andre heller, og tenker ikke på det som noen, hm, "bevisst utelatelse". Jeg synes jeg ser helt ok ut, bortsett fra at jeg er tykkere enn det som egentlig er kledelig, jeg synes jeg har pent smil og pene øyne og tidvis pent hår, og jeg har ikke noen grunn til å tro (eller bekymre meg for) at andre folk synes jeg ser mindre bra ut enn jeg synes selv.
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har blitt kalt pen en del ganger, men det var oftere før gitt.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det var ikke før jeg begynte å vanke her på FP at jeg opplevde å bli omtalt som pen i noen særlig grad. Før det kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger jeg har hørt det. Og jeg har ALDRI hørt det fra en norsk mann noensinne. Men så ER jeg heller ikke pen, da, utseendet mitt heller vel mer mot interessant. Mannen min sier heller ikke at jeg er pen, ikke så ofte, i alle fall.
|
![]() |
|
|