|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeSå kult. Jeg mistenker at dersom jeg hadde ønsket meg noe sånt, så hadde ikke min mor kjøpt noe av det til meg.
|
|
|
|
#2 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeVi fikk faktisk litt av dette servise av svigers til jul. Jeg har tydeligvis valgt svigerfamilie med omhu.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeEt veldig kirsebærsk valg.
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noe6 fat i hver str samt skåler og vannkaraffel bestilt på kitchn sin nettbutikk, de har 25 % ut dagen på denne serien, samt gratis frakt om en handler for over 1000
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noe
Nei, er nok ikke den byen lengre. Men jeg fikk med meg det da jeg var i Tromsø rett før jul.
|
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeBle litt påvirket her, ser de har litt mer nøytrale med hvite tegninger på. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeGlassene har jo mer forsiktige tegninger. Og de rektangulære fatene er "roligere" og penere enn de runde med tegninger over hele.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeSiden jeg ikke aner forskjellen på en vanlig skål og en dessertskål, så vil jeg si ja.
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeDe skal ha skåler/boller i forskjellige størrelser, så da er sikkert noen av dem ment for dessert.
|
|
|
#19 |
|
En Som Trener
|
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeSå flott at du fant noe som passet. Og bare et tips, for de som er medlemmer i OBOS så er det 20% på Kitch'n bestandig!
|
|
|
#20 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeJeg hadde ikke hørt om Poul Pava før jeg fikk kakefatet til jul av en svigerinne. Det er ikke helt min stil, men jeg tror jeg liker det likevel.
|
![]() |
|
|