|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tror du har rett. Det må være en personlighetsforstyrrelse bak slik oppførsel. Og jeg håper du har rett i at dommen blir skjerpet i denne runden - og for MYLs skyld håper jeg at hun har gått på limpinnen, hun også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Men det er jo ikke uvanlig at advokater forsvarer sin klient i media, selv om man ikke tror vedkommende er uskyldig. Advokater velger jo ikke ut klienter ut fra om man tror de er skyldig/uskyldig. Advokaten sin jobb er jo å fokusere på sitt klients beste, så er det opp til dommerne å avgjøre hvor sannheten ligger.
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Det er helt sjokkerende! Interessant å høre forsvarerens kommentar på disse.
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Konen hans må være fullstendig hjernevasket, stakkars. Det må være helt for jævlig for henne å høre om det som blir sagt i retten nå. Hun må jo være helt knust.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg fatter ikke og begriper hvordan han skal klare å bortforklare disse meldingene. Beklager, men i mine øyne blir han en pervers fyr. Ekkel og pervers.
|
|
#7 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Men forklar meg dette: Forsvaret og tiltalte har jo visst om disse meldingene i noen dager, ikke sant? Hvordan er det mulig å ikke klare å hoste opp bedre forklaringer på de? Tror han at han er gud? |
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Har han virkelig visst om alle detaljer som har kommet frem siden sist? |
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jeg mener det er slik at de har fått innsyn i dokumentene før mandag, og at det var derfor forsvarer ønsket utsettelse. But I could be wrong. |
|
|
|
|
#10 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette skulle jeg også spørre om. Men på en annen måte.
|
|
#11 |
|
rakkarpus
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tror at Øygard lider av et urokkelig gudskompleks. Han helt og holdent tror han er hevet over andre, og at de lett gjennomskuelige løgnene hans dermed holder vann. Bare av den grunn at de kommer fra Ham.
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Du må inn på VGTV og se det intervjuet, altså.
|
|
|
|
#18 |
|
Drømmer
|
Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan hun kan mene det, selv om hun er forsvarer så skjønner jeg det virkelig ikke. Sist redigert av Chablis : 24-04-13 kl 16:52. |
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm, og får en intenst tanke om at jeg aldri vil slippe datteren min ut i verden.
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Men hvordan kan han sitte å si at han ikke har bedt henne om å skaffe seg en dekk kjæreste når smser han vedår å ha sendt sier det motsatte?
|
![]() |
|
|