|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg kan garantere at vår katt ikke verken bæsjer, tisser eller plager naboene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Ohh, brått ble jeg glad for at bonden vi har som nabo ikke har kyr, bare høner. Ja, og en hane da. Men virkelig, ikke rautende kyr med fulle jur klokka fem, nei!
![]() |
#87 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriFluer er en eller annen form for straff man utsettes for når man flytter ut på landet.
![]() |
#88 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg er (som vanlig) overrasket over den intense katteirritasjonen. Før Internett var jeg lykkelig uvitende over alt kattehatet Der Ute.
![]() |
#89 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg er nyskjerrig: frittgående katter har man ikke kontroll på - de bæsjer hvor de vil, og siden vi ikke går tur med dem, vet vi ikke hvor de har gjort fra seg og kan følgelig ikke plukke opp - hva er løsningen? Utrydde katterasen?
![]() |
#90 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg startet ikke denne tråden fordi jeg hater katter. Jeg synes det er Litt rart at mange katteeiere synes det er så greit at kattene deres er til genanse, dog. Kattebæsj er akkurat like uhygienisk og potensielt sykdomsfremlallende som annen avføring.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av Luvi : 03-07-13 kl 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriVi hadde to katter da vi bodde på bøgda. Nå har vi ingen, og jeg synes det er ok. Det er ikke mange katter rundt her, men det er 1-2 stk som svirrer litt rundt. Og ja, de bæsjer nok i noen bed (jeg har ingen
![]() |
#93 |
Passiv
|
Jeg synes resonnementet ditt er rart, men veldig vanlig. Vet man ikke hvor katten har bæsjet så kan man ikke plukke opp. Katteeiere ser like godt som meg at sandkassene på lekeplassene er smekkfulle av kattebæsj, men de lar det ligge. For det er jo ikke helt sikkert at deres katt har bæsjet der. Kanskje, kanskje ikke - men best å la det ligge. Det er bedre at ungene tråkker i det enn å risikere å plukke opp en bæsj som kanskje stammer fra en katt man ikke eier. |
![]() |
![]() |
#95 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriMen dere som har katter - hadde dere syntes det var greit at naboens hund bæsjen i deres og andres hager? Jeg skjønner ærlig talt ikke at man kan synes "sånn er det, bare" er greit.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Ringskrømt
|
Nei, det hadde jeg ikke, men det plager meg ikke at evt. nabokatter gjør det. De går ikke i bånd og er ikke potensielt farlige dyr som hunden jo er, og som er årsaken til at hunder skal gå i bånd hvor folk ferdes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNei det er ikke greit at andre hunder enn min bæsjer i min hage. Fordi hunder ikke skal streife rundt alene. Det er regler for slikt. Og det blir på samme måte med katter på steder der man ikke har lov holde katt.
![]() |
#98 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja. Alternativt utrydde katteeierne.
![]() |
#99 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriKonsulenten, vi bor ikke ved noen felles lekeplass med sandkasse, så om jeg skal plukke opp etter egne katter må jeg rett og slett gå innom hagene til alle naboene i en radius på noen hundre meter og saumfart bedene og buskene deres på daglig basis. Jeg ser for meg at det ville vært til betraktelig sjenanse?
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 29-06-13 kl 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
By the Sea
|
Du mener dette på alvor? Siden få lever så øde til, så er det avlivning av katt i stor stil du tenker er løsningen?
![]() |
|
|