|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Du mener dette på alvor? Siden få lever så øde til, så er det avlivning av katt i stor stil du tenker er løsningen?
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Det er vel få som mener det. Men faktum er jo at katter er dyr hvor de som eier dem ikke får ulempene men må taes av andre, så jeg håper at det skal bli forbudt å ha dem. Det er ingen nytte i dem, bare ulemper. Det er en rekke dyr man ikke ha i tettbygde strøk, og jeg mener at katter heller ikke egner seg.
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener i fulle alvor at du som katteeier skal sørge for at ditt selvpådratte dyrehold ikke er til plage for andre.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
Vi har nok et litt anstrengt forhold til alt som ikke er kontrollert, inkl dyr, i Norge. Jeg har selv et anstrengt forhold til hunder som ikke er i bånd.
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den opplagte løsningen er jo å ikke anskaffe katt i utgangspunktet.
Når du leser i tråden her at så mange frustreres men synes at terskelen for å klage er høy, hvorfor ikke anskaffe en kattedo umiddelbart? Det er mer enn sannsynlig at det vil være folk rundt i nabolaget som er plaget av katten selv om det ikke kommer deg for øre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
Vel. Jeg hadde kattedo da jeg bodde i tettbebygd strøk, OG nå når jeg bor på landet. Jeg snakket vel mer om de som ikke har gjort tiltak enda.
![]() |
|
|