|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Ler så jeg rister av dette også,mest fordi det ser helt fjernt ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes ikke den er spesielt gøyal. Mer enn det er sjangerkritikk tatt på kornet, synes jeg det er et litt krampaktig forsøk på å være hysterisk morsom. Ylvis har lyktes mye bedre med tilsvarende parodier tidligere, som for eksempel "Stonehenge", den er morsom. Sånn ellers synes jeg de er ganske ujevne.
![]() |
#83 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes de videoene jeg har sett er morsokme, men jeg er også mer på smiling og små-leing enn hysterisk rulle-på-gulvet-latter. Ellers synes jeg - uten at det på noen måte er noe galt med det! - at de minner en del om Flight of the Conchords.
![]() |
#84 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Men Flight of the Concords er jo fantatisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Flight of the Conchords er helt, helt fantastisk, så det var på ingen måte ment som kritikk. (Vi så dem live i Oslo for et par år siden, det var vanvittig morsomt!)
![]() |
#86 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?
Jeg har aldri hørt en rev lage noe som helst lyd, og har bare møtt en rev to ganger i mitt liv. Men jeg regner med at den bjeffer og uler.
![]() |
#87 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Reven bjeffer. Jeg har både sett og hørt det utenfor vinduet mitt et par ganger veldig tidlig om morgenen. Men rever er jo temmelig sky da og gjør alt de kan for ikke å lage lyd. De to gangene jeg hørte reven var den stresset fordi den ble jaget av hhv. et sint rådyr med kalv og en gjeng flyforbanna kråker som tror de eier hele skogen.
![]() |
#89 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Men atte... Er det bare jeg som tenker "hasjhumor" når jeg ser The fox?
![]() |
#92 |
Kakemonster
|
Neida, det var deg og Ellen deGeneres.
![]() |
#94 |
Yes, we can!!
|
Wow, eksotisk!
![]() |
#95 |
Travelt opptatt
|
Jeg kan ikke fordra Fleksnes, funniest home videos, eller Tom og Jerry for den del. Syns rett og slett ikke det er noe som helst morsomt å se noen som tabber seg ut eller får vondt. Derfor er Ylvis min type humor. Ja, det er naiv og snill humor, men det er utrolig morsomt likevel.
Jeg visste at de kunne lage en bjeffelyd, men ikke at de hadde så stort reportoar: http://www.livescience.com/39478-wha...ound-like.html
![]() |
#97 |
Leser
|
Akkurat det slo meg også, første gangen jeg så Flight of the Concherds lo jeg så jeg gråt (men så så vi alt på DVD i en smell, så det ble litt overdose). Må ha med litt av de også i en slik tråd:
![]() |
#98 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AHA! Sjekk ca 1.05 i denne videoen
![]() |
#99 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Sting liker "The Fox".
![]() |
#100 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der lo jeg godt. Altså at av hun stilte det spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|