|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler av mye jeg. BBT, Ylvis, Autocorrect og ikke minst Jeff Dunham. (Kilde: youtube.com) . Jeg gleder meg som en unge til å se han live her i byen.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler ikke av så mye, men denne: http://anothernobodyslife.com/2012/10/05/dear-neighbor/ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva ler du høyt av?
Ja! David Thorne er til å le seg ihjel av! Du har lest resten av bloggen hans ja?
|
|
|
#4 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
(Kilde: youtube.com) The Axis of Evil, part 2: (Kilde: youtube.com) Growing up in Iran: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg fniser godt av svenskekongen med rare hatter. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Den lo jeg også høyt av! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Hva som helst du har sett en plass, prøver å kopiere og så blir det ikke heeeelt som du har tenkt. There I fixed it, er også en sånn greie. Jeg ler høyt av begge + artige.no
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Fuck off back to Austria!
|
|
|
#9 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva ler du høyt av?Denne episoden av Top Gear lo jeg veldig av! (Kilde: youtube.com) Samme med Vietnam og USA-south state episoden.
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Den er priceless! Jeg prøvde å forklare den til foreldrene mine, og de grein av latter. Bare av å høre om den! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva ler du høyt av?Denne har jeg ledd så høyt av på kontoret at det ble litt flaut
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja denne har jeg også ledd høyt av. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Herregud jeg elsker denne tråden. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Sist jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg var da jeg så "Brille" på TV Norge denne uken. Ellers, så er jeg enig i at Ylvis er greit nok, men jeg ler ikke høyt av Fox sangen. Likte også The cabin bedre, kjenner meg igjen i endel der ja.
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ler du høyt av?Terry Pratchett, særlig fotnotene. Og da særlig de som er inni andre fotnoter igjen.
|
|
|
#18 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Havblikk! (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Da jeg gikk på lærerskolen spilte jeg og kollokviegruppen min ofte Spillet Kokkelimonke. Da kunne jeg le så jeg tissa på meg av blant annet filmanmeldelsene til de andre. Men det er lenge siden.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Egentlig lite, men Jack Dee og Michael Mcintyre har klart det. Første gang jeg så filmen 'Kopps' lå jeg også langflat. |
|
|
|
![]() |
|
|