|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skryter du eller deler du?
Man må nesten kunne ta for gitt at Zöe med sitt innlegg refererer til det store flertallet av foreldrene vi kjenner på Facebook, som ikke klare barnevernskandidater og klare for lukket avdeling. Jeg blir litt matt av at man alltid må skyte ned et argument som gangbart i 99% av tilfellene, med et eller annet ekstremeksempel.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Skryter du eller deler du?
Jeg skjønner veldig godt hva du sier. Og dette er helt klart ekstremt. Heldigvis. Og det hadde vært litt mindre irriterende om hun ikke svertet eksen offentlig også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Helt konge
|
Sv: Skryter du eller deler du?Det er noe med å ikke ta alt som et stikk/kritikk av en selv og de tingene man ikke fikser så godt. Når noen legger ut at de har trent er det neppe for å være slem mot meg som burde ha trent/trent mer, jeg får være raus nok til å enten ikke bry meg eller la meg imponere. Alt som andre legger ut er ikke ment spesielt for meg og mot meg personlig, det får være grenser for selvopptatthet og ønske om å ta ting opp i verste mening. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skryter du eller deler du?Jeg tror mange får alt for lite ordentlig, mellommenneskelig, reell kontakt og tilbakemelding fra andre.
|
|
![]() |
|
|