|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?
Samme her.
![]() |
#82 |
Absolut ateist
|
Har du ikke to shiftknapper?
![]() |
#84 |
Glamorøs
|
Jeg trodde du bare tenkte på mitt, i og med at Livens innlegg var et svar til meg hvor jeg kom med et eksempel.
De var da godt.
Selvfølgelig, jeg skjønner det. Men en slik samtale ville jeg aldri deltatt i, og hvis noen prøvde å innlede den ville jeg nok kvelt den ganske fort.
![]() |
#85 |
Absolut ateist
|
Så gøy.
![]() |
#86 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Tenker som deg. Jeg kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller så fremt vi har anledning.
![]() |
#89 |
© All rights reserved
|
Det er jeg helt enig med deg i. Så lenge det ikke er ondsinnet og så lenge man ikke åpent spekulerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Stadig underveis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Huff så leit at ikke venninnen din stiller... trist for datteren Sist redigert av Nooria : 16-05-07 kl 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Introvert optimist
|
Vi stiller alltid begge to og gjerne med forsterkninger fra annen familie også. Det er jo så moro å være med og se ungene. De er jo så stolte og glade over at vi er der og det behøver jo ikke vare så lenge hvis vi må rekke noe.
![]() |
#92 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja jeg stiller opp. I dag skulle jeg være eksamensvakt akkurat når toget skulle gå, men fikk en snill kollega til å sitte for meg. Hadde ikke jeg fått det til i dag så hadde jeg eldste på 12 som hadde vært der alene med han. Noen må stille opp i mine øyne, men jeg skjønner at det av og til ikke går.
![]() |
#93 |
By the Sea
|
Veldig enig med deg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 16-05-07 kl 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja, så langt det er mulig. Dette er første året jeg har barnehagebarn, men har til nå vært med på alt. Men jeg har jo forståelse for at foreldre ikke kan stille i jobbtid. Vi har heldigvis det som er etter arbeidstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
One of These Days
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi er med på tilstelinger i bhg. Desverre fikk jeg ikke med meg 16.mai-toget i dag, men det fikk besteforeldrene. Synes ikke det er noen plikt å stille opp, men det er noe jeg absolutt gjør fordi det er gøy, koselig og morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Fortynnet
|
Bare så det er sagt, jeg har fire barn fra 5 til 20 år, og jeg vil tippe enten jeg (eller barnas far) har vært til stede på 98% av alle foreldremøter. Altså ganske mange møter så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Foreldremøter går altfor sent.
![]() |
#99 |
Passiv
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Stiller på alt vi får til å stille på. Var på dugnad sist tirsdag i øspøs regnvær, og det var helt greit. Det må gjøres, og det er med på å bevisstgjøre ungene til ikke å kaste sand utover asfalten osv, og man gjør noe sammen for å få det fint rundt seg. |
![]() |
![]() |
#100 |
By the Sea
|
Jeg vil tro at det er mange ulike måter et foreldremøte kan avholdes på. Noen lærere er sikkert flinkere enn andre til å gjøre møtet interessant samt å holde en fast struktur på det hele. (Selv har jeg faktisk ønsket meg noen møteplagere noen ganger - vi har mange beskjedne foreldre, få ber om ordet, og da kan det bli litt lite dynamikk ...)
![]() |
|
|