|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I endring
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?
Det er nettopp det jeg ville frem til, alle ser ut til å jobbe på kontor. Mens jeg slet meg opp på en fjelltopp i 25 varmegrader for å så bære mange store batterier. Så jeg var varm og svett så det var den mest naturlige ting i verden å hive av seg.
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg har i hvert fall presisert at jeg snakket kontorjobb.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg jobber et sted hvor det er av litt betydning å ikke vise altfor mye hud i møte med folk, det handler både om respekt, unngå distraksjoner, og å vise at man tar jobben på alvor signalisert gjennom respekt for kleskoder. Men jeg har knall-korallrøde negler i dag, da.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Her og.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg vil gjerne slippe å vite hvilken frisyre kollegene mine har nedentil. #raus |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Som man sa etter Paris Hilton og Britney Spears steg ut av limoen: Når du kan se keisersnittarret så er skjørtet for kort til at du kan gå truseløs.
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Knis. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Absolutt interessant. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg er enig med cumulus. Og dessuten tror jeg at jeg kan konkludere med at det enten ikke interesserer meg eller at jeg ikke legger så mye merke til hva andre går i. Ikke fordi jeg alltid er like fordomsfri, selv om jeg etterstreber å være det i størst mulig grad. Men fordi jeg ikke kommer på det. Det plager meg ikke. Jeg kan nesten ikke komme på noe som hadde plaget meg. Jeg tror jeg kunne jobbet sammen med en naken person. Akkurat det hadde jeg nok lagt merke til, men det hadde nok vært mulig for meg å se forbi det dersom jeg måtte. Jeg driter i hvordan andre kler seg. Noen ganger ser jeg på dem og tenker at andre klær hadde kledd dem bedre, men det er sjelden, og det betyr ingenting for meg og måten jeg forholder meg til dem på. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg er ikke spesielt snerpete, men dette er uttafor i mitt hode.
|
|
|
#15 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Eg er lærar, og det er menn på jobb som gjekk i lange shortser i den varme perioden som var no seint i vår. Eg gjekk i kjole ein dag, då eg skulle vise film i elektroklassen, sånn snerpete kristen skolelagsjentekjole som når rett nedenfor knea. Kortare har eg ikkje på meg på jobb.
|
|
![]() |
|
|