|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Trives du på FP?Jeg er helt enig i at vi skal være litt forsiktige med flisespikking utenfor det spesielle foraet. Det har nok blitt en intern humor-sak (og av og til blir det jo ufrivillig morsomt), men det er klart at ikke alle synes det er like morsomt. :understatement:
|
|
|
#2 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Trives du på FP?Eg trivast stort sett godt. Litt for godt innimellom, når tidsfristane på arbeid pustar meg i nakken... Eg er adskilleg flinkare til å lese enn til å skrive her inne, men set stor pris på gode diskusjonar, nyttige tips og freistande oppskrifter m.m. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Trives du på FP?
Det var egentlig en god idé Azi. Ikke at den skal være lukket, men å skille ut kake og bakst fra matoppskriftene slik at det blir lettere å finne frem. (Og så kan du eksludere det forumet fra søkene dine.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne, jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Enig med Hattifnatten. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Helt enig. Jeg synes det er litt for mye barnslig, personrettet kverulering som minner meg om endel andre forum med høy bitchefaktor. Det var ikke sånn her før, men det er vel sånn at den berømte takhøyden har sin pris.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Se der! Nå slapp jeg å finne på noe lurt selv, fordi Hattifnatten sa akkurat hva jeg hadde på hjertet.
|
![]() |
|
|