Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Coops kuponger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-16, 16:39   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Nå har jeg endelig somlet meg til å få overført mitt utbytte, men det blir jammen ikke mye penger av det. Mitt medlemskort er knyttet til en butikk i Rogaland der vi bodde før. Hvordan får jeg overført det til butikk her i byen og hvordan finner jeg ut hvor mye utbytte den butikken gir?

Gammel 07-03-16, 16:42   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nå har jeg endelig somlet meg til å få overført mitt utbytte, men det blir jammen ikke mye penger av det. Mitt medlemskort er knyttet til en butikk i Rogaland der vi bodde før. Hvordan får jeg overført det til butikk her i byen og hvordan finner jeg ut hvor mye utbytte den butikken gir?

Om det ikke har skjedd endringer, så må du avslutte det medlemsskapet og ordne deg nytt der du bor nå.

Gammel 07-03-16, 16:47   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Coop-kortet er da ikke knyttet til en bestemt butikk?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-16, 16:52   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Coop-kortet er da ikke knyttet til en bestemt butikk?

Nei, et lag. Eks Trondos i Midt Norge eller Vestviken der jeg bor.

Gammel 07-03-16, 17:01   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop-kortet funker sånn at man får mest bonus der man er medlem. F.eks. jeg er medlem i Coop Nord og får lavere bonus (1% trur eg) når jeg handler i butikker tilknyttet andre lag.
Så hvis jeg flytter til Oslo så bør jeg være medlem der for å få den fulle medlemsbonusen og ikke bare lav gjestebonus.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-16, 22:21   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. : opplyst:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 13:40   #7
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette var en nyttig tråd! Og forklarer hvorfor vi har hatt så lav bonus i lang tid. Men nå blir lokalbutikken Coop, så nå blir kortet brukt mer flittig.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 14:51   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Grei forklaring her, finn ditt lag og sjekk,
http://coopmidtnorge.no/CoopMidtNorg...eler/index.php

Gammel 21-04-16, 13:37   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg fått min første kupong, bare nesten et halvt år senere. På en halvannen liter melk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 13:39   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke du allergisk mot melk?

Gammel 21-04-16, 15:54   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg fikk gratis cola.

Og tilbud på kanelgifflar som jeg aldri har kjøpt. Derimot var det en viss tenåring som jeg ga mitt ekstra-kort her før påske.... og som smilte lett fåret da jeg viste fram kupongene.

Gammel 21-04-16, 15:57   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er ikke du allergisk mot melk?

Jo! Mannen er stordranker da.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Og tilbud på kanelgifflar som jeg aldri har kjøpt. Derimot var det en viss tenåring som jeg ga mitt ekstra-kort her før påske.... og som smilte lett fåret da jeg viste fram kupongene.

Jeg fikk også tilbud på cola (hvilken som helst type) og boil in bag-ris? Det tror jeg vi bare har kjøpt en eneste gang fordi det var helt krise.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 17:29   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selv om det kun er det siste jeg har begynt å bruke kortet noe særlig, var alle kupongene vi fikk midt i blinken. Da ble jeg overrasket.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 17:29   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått mine kuponger, og jeg har får en pose M veldig billig. Coop har bare bommet så innmari der, altså.

Gammel 20-06-16, 12:00   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ikke Coop da men jeg har fått kuponger fra Kiwi og jeg fikk fruktgrøt for barn fom 6mnd. lzm..
Hvor har de lest det utifra, tro?

Gammel 20-06-16, 13:01   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ikke Coop da men jeg har fått kuponger fra Kiwi og jeg fikk fruktgrøt for barn fom 6mnd. lzm..

Kanskje du har kjøpt en graviditestest og sluttet å kjøpe bind? Alt de kan lese ut av dine handlevaner.

Gammel 20-06-16, 20:36   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

kiwi sende av og til sånne lapper på gratis vare, men det pleier være nyheter eller noe sånn, ikke relatert til handlemønster, mer at alle får det samme?

Gammel 20-06-16, 14:52   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Det er ikke de der posene, Ella eller hva de heter? De er nemlig poppis blant store barn, har jeg registrert.

Gammel 20-06-16, 17:02   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åja. Jo det er sånne som man suger ut av. Jaja, minsten kan få den.

Gammel 20-06-16, 17:10   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Hehe, de der kunne lett havne på mine kuponger også.
Men jeg fikk en gratis laktosefri kremfløte, og etter at jeg lærte her hvordan få kupongene over til Coop-kortet, så ble gratisvaren med hjem på lørdag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.