|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Har du sett denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Ja, den er nydelig! Men spørs om husets yngste medlem er enig. Jeg bestilte en tapetprøve av gullpalmer på midnattblå bakgrunn, og han sa "mamma, vi kan ikke ha den. Det kommer til å se ut som vi bor i India".
![]() |
#87 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Litt for 1001 natt for soverommet her, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Ja, litt. Men jeg får lov. Jeg vil dog at i skal være enige, og er litt bekymret for fargeekteheten. Jeg tror jeg skal se etter noe mer fargerikt.
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Det viser seg at noen FPere er enige med Høvdingen om at den sorte tapeten kan bli The black hole of doom!
![]() |
#94 |
Glamorøs
|
Men det er mest sparkling i svalene på den svarte.
![]() |
#95 |
|
Hvis dere setter opp noe ordentlig belysning PÅ veggen blir det ikke doom. Foreslå en trosse i taket med noen profiler og parkanner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Jeg har ikke lest hele tråden. Men leste begynnelsen og ser vi har samme stil og mye samme farger. Jeg skal ta det røde kjøkkenet mitt nå og male det ferskenrosaorange. Det kommer til å bli fint til det grå og petroleumsfargede jeg allerede har. Og resten av kjøkkenet er svart. Jeg har ikke enda helt funnet nyansen for denne ideen ble klekket i helgen, men altså. Ferskenrosaorange.
![]() |
#98 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Vi er jo ikke kjent for å bestemme oss kjapt, da.
![]() |
#99 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge, eller ikke farge, det er spørsmålet /stua/Tvert imot, veldig interessant. Og mye fine farger i det fargekartet! Må lese mer.
![]() |
|
|