|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-planer i årDet eneste jeg hadde gledet meg til denne 17. mai var frokost med 10. klassingene mine. Det blir det selvsagt ikke noe av. Ellers synes jeg 17. mai er en "nå må vi passe på å ha det skikkelig hyggelig sammen dag." Jeg er glad vi er ferdig med å være på skolen med unge. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-planer i årNjæ...det ser ut til at det kanskje bare blir oss og svigerfar i år.
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: 17. mai-planer i årVi skal henge på tunet med naboene som i fjor. Da laget vi et lite tog og gikk rundt sykehjemmet med korpsmusikk på en bærbar høytaler og viftet med flagget til beboerene. Deretter litt grilling og kaker og skravling på hvert sitt bord.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 17. mai-planer i årMannen mente vi kunne ha champagefrokost bare oss to. Minste skal til en kompis, og russen russer forhåpentligvis litt. Jeg liker ikke champagne, men jeg spiser jordbær og sånt. Så kanskje vi skal lage vår egen nye tradisjon nå som gutta er blitt større. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 17. mai-planer i årRømmer til fjells i langhelgen, men drar hjem søndag, og lager til koldtbord med gutta mine og sambo på 17. mai. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 17. mai-planer i årJeg hadde litt sånn i bakhodet tenkt at "jah, da blir det vel som i fjor, rolig frokost og så gå og spise på uteserveringen på Lysaker brygge og se på båtene som har "båttog"", og det slo meg ikke før her om dagen, at det går jo ikke, for alt er jo stengt.
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: 17. mai-planer i årJeg ordner noe godt til lunsj, tar det med til stefaren min, og blir der noen timer og ser 17. maisendinga på NRK med han. Middag hos venninne på tidligkvelden. Herremannen har planer med kompiser hele dagen.
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 17. mai-planer i årKan man finne tidligere års 17. maier på NRK? Det kunne jo vært fint å ha på TV-en!
|
|
|
#12 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 17. mai-planer i årJeg syntes faktisk at fjorårets korona 17. mai sending var rørende og fin gitt situasjonen. Tror nesten jeg bare hadde hylgrått om jeg hadde sett det sånn det egentlig skal være, altså gamle sendinger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
WF: BNBE
Sv: 17. mai-planer i årVi reiser til foreldrene mine, vi går i en liten karantene fra etter skoletid i dag, og blir hjemme noen dager først. Jeg har lyst til å gjøre noe helt annet, gå på fjelltur eller noe sånt. Vi er korpsfolk, og skulle spilt alle tre, men nå er alt avlyst, og da orker jeg ikke å gjøre noe halvveis. Så da blir det en velfortjent fridag. :-)
|
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: 17. mai-planer i årKransekake har jeg faktisk igjen i fryseren etter konfirmasjonen i høst. Det er bare om å gjøre å huske å ta det opp.
|
|
|
#17 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 17. mai-planer i år
De trenger bare noe over 10 minutter i romtemperatur før de kan spises, så det går bra selv om du (nesten) glemmer det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: 17. mai-planer i år