|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Hmmm. Takk for forklaring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?
Og mumle mumle leste at nesen blir større på selfier pga noe du mumlet om der.
![]() |
#83 |
Kontrollfrik
Ja. Jeg har sykt skeive nesebor og en ikke-symmetrisk nese. Det kommer så tydelig fram på selfier at det ser helt ille ut. I speilet ser det ikke slik ut, heller ikke på bilder andre tar av meg. Joda, de er skeive, men ikke på selfiemåten. Det er helt ekstremt iøynefallende og fremtredende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Det er forresten munnen min som ser teitest ut på selfier. Jeg vet jo at jeg har et skjevt smil, så for meg blir smilet skjevt feil vei. Jeg liker heller ikke bilder som andre tar av meg, men ikke pga skjevheten, men fordi det er for lite fugleperspektiv på dem.
![]() |
#85 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Barna mine mener at mitt front-kamera er helt fullstendig horribelt og gir steike rare bilder - av alle. Så det kan være mobilen.
![]() |
#86 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Og du kan jo sjekke om du synes det blir bedre ved å speilvende, Hyacinth. Hvis du fortsatt ser rar ut på selfier må det være noe annet enn det.
![]() |
#87 |
Kontrollfrik
Jeg ser langt bedre ut når jeg speilvender. Men jeg ER jo litt skjev i trynet uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Så da blir det plastisk kirurgi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Jeg har en venn som la ut en sommer selfie og skrev at det var modig og creizi å legge ut bilde uten sminke. «Men ikke uten filter» hadde jeg lyst til å skrive da….
![]() |
#91 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Det som overrasker meg mest med denne tråden, er at så mange av dere tydeligvis både får og tar mange selfies. Det får/gjør ikke jeg. Snappene jeg sender er stort sett skeive bilder av en detalj (et kne, litt av foten), mat eller vin, eller utsikt, vanligvis med tekst. Det samme gjelder for snappene jeg får fra venninner. Ungene sender av og til selfies, men de er alltid i rare vinkler med vilje. Det er også uhyre sjelden at noen jeg kjenner legger ut selfies på FB eller Instagram. Resultatet er dermed at jeg aldri har testa ut noe på kameraet, og jeg tror ikke jeg hadde sett det hvis noen brukte filter.
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Telefonen min har en sånn automatisk innstilling på beauty filter på portrettfunksjonen, men jeg har slått den av. Men tror det tok en stund før jeg oppdaget det. Heldigvis er standarden bare bittelitt mindre rynker og jevnere hud og ikke type kosmetisk kirurgi der hele skallen har endret form. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Kontrollfrik
Jeg tar aldri selfies (både pga skeivheten og fordi jeg ikke vet hva jeg skal bruke dem til), men jeg har jo prøvd funksjonen. Det er uhyre sjelden jeg mottar noen også. Det måtte i tilfelle være ei venninne i hengekøye eller på kafé som nyter etterlengtet alenetid eller noe i den duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Jeg ar bare en bekjent som legger ut selfies med filter. De er aå tydelig med filter og trutmunn at man ser det er med vilje for å tøyse. De fleste andre som har bilder av seg selv hsr med mye mer enn bare eget ansikt. Jeg tar noen selfies, men bruker dem ikke til noe.
![]() |
#95 |
koko
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Snap: sender selfies rett som det er. Tullebilder, bilder jeg føler meg fin på, usensurerte selfier fordi jeg lo meg i hjel av eget speilbilde den morgen osv. Bilder med og uten filter. Mest uten. Bare tull og stakkars snap-vennene mine må tåle det fordi de er det sosiale livet jeg i stor grad har.
![]() |
#96 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?Jeg sender bare selfie til kjæresten.
![]() |
|
|