|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Fine Inagh.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Inagh, det var et nydelig innlegg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Etter å ha jobbet ganske tett på unger med autisme, og multihandikappede barn må jeg fullhjertet signere Inaghs meget gode og vakre innlegg og gi en liten "fy på lanken" til turi og Perhonen - ikke uttal dere om ting dere øyensynlig ikke har et fnugg av peiling på!
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg tror jeg bare signerer Teofelia helhjertet her.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...
Det var det jeg også tenkte: det må være aldeles grusomt å være foreldre til et barn man ikke klarer å akseptere. I tillegg til at det selvsagt er fælt for gutten å ikke bli akseptert av mamma og pappa. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Takk for utdypingen, Perhonen. Jeg skjønner at det ligger en del bak det du først skrev enn det det kunne se ut som.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg har nok måtte svelge en del kameler, det ble ikke slik jeg trodde det kom til å bli... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Uff, jeg kjenner litt på at jeg ble så inderlig sår i går... Det likner ikke meg i det heletatt - normalt gir jeg en god dag i hva folk mener og skriver.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg synes ikke du har noe som helst å beklage i denne tråden, Inagh. Du har jo bare vist akkurat hva som var problematisk med Perhonens innlegg, sånn som de var formulert i utgangspunktet, og jeg synes det er helt riktig at det kom tydelig fram.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Du må ikke finne på å beklage, Inagh. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Denne tråden var jo nesten ferdigdiskutert før jeg fant den i dag. Barn med spesielle behov velger jeg å holde meg unna i denne debatten.
|
|
|
#13 |
|
Helt konge
|
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg vil gjerne signere Tinetoff og Teofelia. Inagh du har absolutt intet å beklage, jeg vil også takke deg for det viktige perspetivet du delte med oss. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Det tror jeg ikke nødvendigvis at stemmer. For å bruke meg som eksempel, før Snupp hadde jeg tusen jern i ilden, et lass med verv, tre forskjellige jobber ved siden av studiene, som jeg har gode karakterer på og ferdigstilte på normal tid, og dessuten uendelig med tid til å pleie omgangskretsen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Jeg har ikke deltatt i debatten, men vil bare si til deg Inagh at du skal ikke beklage for å være sår - det er heller vi som skal takke deg for at du tør å vise sårheten din. Det er "lærerikt" og det gjør meg ydmyk. Og ikke minst får jeg kjenne på hvor takknemlig og hvor heldig jeg er som har friske barn.
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Det med å komme seg ut var egentlig ment som det å bli med på en kopp kaffe eller en kinotur på kort varsel. Jeg har også redusert den "utegående" aktiviteten min kraftig, det kom helt naturlig ei stund etter at T ble født. Som du er inne på så har omgivelsene også i stor grad endret livsstil - så de spontane invitasjonene har skrenket seg betraktelig inn, det er vel noe med alderen.
|
|
|
#17 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Joda enig der. Siterte bare litt det mine foreldre kan si til oss. |
|
|
|
![]() |
|
|