|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
kamerat
|
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Nå ligger det en fin tråd om emnet i Medlemssalongen, for dem som har tilgang dit. Den viser med all tydelighet at det både er lov å diskutere saken og at det går an å gjøre det på en anstendig måte.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Èn ting er å diskutere en straffesak litt i generelle vendinger. Men sånn som det gjøres her, med navn og detaljer og spekulasjoner ang dødskamp osv - jeg synes det er respketløst. Det sitter noen igjen her......
![]() |
#83 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)
Jeg synes det må være like lov å si fra om at man ikke liker den vendingen en tråd tar, som å delta i tråden. Er det åpent for å si hva man mener, så må det gjelde for alle. Og jeg synes det er stor forskjell mellom å si hva man mener og hva man ikke liker, og å stenge/slette tråder og forby videre diskusjon.
![]() |
#84 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anke endelig avslått (Adressa)Jeg er enig med Skilpadda her. Jeg sa fra ganske tidlig i tråden, fordi det som ble skrevet ga meg en litt dårlig følelse.Og hva er det egentlig som diskuteres? Skyldspørsmålet? Eller er man interessert i å få frem flest mulig detaljer om denne personen? Jeg synes kanskje en mer prinsipiell diskusjon er mer ålreit i en sånn sak.
![]() |
#85 |
flisespikker
|
![]() Overskrift som har blitt endret
Helt på siden av saken, men kanskje av interesse for flere: Overskriften i hvert enkelt innlegg kan hver enkelt endre når de skriver innlegget, eller ved å gå inn og redigere senere. Det kan kanskje være nyttig å vite til senere.
![]() |
|
|