|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har møtt mange, faktisk.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?
Og nå skal du jo begynne å henge med meg da
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
Hun er jo ikke akkurat den med mest fritid for tiden.
![]() |
#9 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har truffet Tinetoff , Kanina, Skytte75 og Electronica på koselig treff i Oslo, ellers så kjenner jeg Vimsen og Berglijot (naboer - jeg ble raskt avslørt på FP av Berglijot |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Trixie kjenner jeg godt, kjenner også Elisabet litt. Kasia og jeg gikk i samme trinn på gymnaset. Ellers ingen jeg vet om i allefall.
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Kaija - som er min beste venn og Butterfly som er søstra mi.
![]() |
#14 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har møtt en god del etterhvert, men av alle de jeg har møtt (mest fra NM), så er det kun et par jeg med hånden på hjertet kan si jeg kjenner. Carolin er en av mine nærmeste venninner.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har litt slekt her inne, og har noen RL-venninner som var venninner før forumtiden min. Noen av dem er ganske aktive, mens andre burde vært mer aktive. I tillegg til det har jeg truffet mange FP-ere på diverse treff, og dere er for mange til at jeg tør å begynne å ramse opp, for da glemmer jeg garantert noen.
![]() |
#16 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
Nei, jeg er fortsatt dødelig fornærmet.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Det er ingen her inne jeg kjente før jeg ble aktiv på NM. Den jeg kjenner best er Madam Mim som jeg har snakket mye med og vi har besøkt hverandre et par ganger. Flere andre jeg har truffet et par ganger også og kan si at jeg kjenner litt.
![]() |
#19 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Har ikke turt å dra på treff
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Svaret må vel bli Tiddelibom. Vi har møttes et par-tre-fire ganger på treff når vi hadde permisjon sammen i 2002. Og et par ganger etter det. Var på besøk hos henne for et par uker siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|