|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva tenker du om noen venner plutselig tar turen innom? | |||
| Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
84 | 42,42% |
| De har nok sett det mer rotete enn hva det er nå. |
|
16 | 8,08% |
| Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
90 | 45,45% |
| Annet |
|
8 | 4,04% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Mens vi holdt på med vårt soverom fra september til jul, så hadde jeg tenkt
Men nå som vi er ferdige med det og siden lile lille julaften så tenker jeg dette når folk sier de kommer innom:
og stikker hode i fryseren for å se om det er noen rester etter jul
|
|
|
|
#83 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det kommer helt an på HVEM som kommer. Er det svigermor tenker jeg: Faen, hvorfor kommer de aldri når det er ryddig her?? Men skyvedørsgarderoben i gangen rommer utrolige mengder.
|
|
|
#84 |
|
Passiv
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Panikk, stort sett. |
|
|
|
#85 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så kjekt
|
|
|
#86 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Ta meg som jeg er, sier jeg bare. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
Signerer, og krysset av for det første alternativet!
|
|
|
|
#88 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Først panikk, så hyggelig |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg irriterer meg forresten litt over at ingen har kommet på plutselig besøk i dag.
|
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
Ja, det har jeg også, men i går når jeg skrev den så skulle jeg ha fått rydde rydde rydde først opp i hodet. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Søt og rar
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er hyggelig nå som jeg har permisjon, for da er det bestandig presentabelt her i huset
|
|
|
#92 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker "så hyggelig", og så fikser jeg meg selv eller huset, alt etter hva som trenger det mest.
|
|
|
#93 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er alltid hyggelig med besøk. Det er sjelden venner eller familie ringer før de kommer innom, de vet de alltid er velkomne her. Samme med barnas venner. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
|
|
#95 |
|
Lattermild "tøysetante"
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Mine venner kjenner meg for godt til at de kommer på fem minutters varsel, hehe...
|
|
|
|
#96 |
|
Epikur
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig. :har vaskehjelp: Pre.vaskehjelp-alderen: Panikk panikk panikk!
|
|
|
#97 |
|
Smugleser
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Stort sett; så hyggelig! Og så ville jeg ha blitt glad for en unnskyldning for å slippe å gjøre kjedelige aktiviteter som å brette klær og annet husarbeid, men få skravle med venner (evt familie) i stedet.
|
|
|
#98 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du daSå hyggelig at de kommer!
|
|
|
#99 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Er det de vanlige vennene så vet de åssen det bruker å se ut, og de som ikke vet det får ta det som det er.
|
|
|
#100 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Strålende! Er de gode venner, så tåler de å se rotet vårt. Jeg fjerner kanskje skittentøy fra baderomsgulvet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|