|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: ForklekjoleJa, da har jeg tatt et skritt nærmere perfeksjonismen. Det er nok enda noen mil å gå før jeg syr kjoler i søvne, men det kommer seg!
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: ForklekjoleDa har jeg lagd to forklekjoler til. Begge i størrelse 6-12 måneder. På tide å lage en annen størrelse nå kanskje?
![]() |
#86 |
|
![]() Sv: ForklekjoleDa er jeg i gang med en selekjole. Kjempefint stoff, som jeg har klippet etter alle kunstens regler. Jeg tenkte jeg skulle være litt lat, og droppe å kaste over hver side for seg. Heller bare sy dem sammen, og kaste over etterpå.
![]() |
#87 |
|
![]() Sv: Forklekjole
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 02-08-08 kl 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: ForklekjoleJeg har sydd ferdig selekjolen med alt knotet. Den ble SÅ fin! Rusket var nydelig i den. Og så vasket jeg den, og så... KRYMPET ytterstoffet!
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 02-08-08 kl 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: ForklekjoleDu har fått skikklelig dreisen nå! Den siste var aldeles nyydelig!
![]() |
#90 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForklekjoleNå har du virkelig fått teken her! Kjempefine kjoler rosin |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Sv: ForklekjoleHer er selekjolen til Rusket, før vask. Det går an å bruke den nå også, men den er ikke like fin - litt bunglete rundt lomma og nederst. Nå har jeg kjørt stoffet på 60 grader.
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Forklekjole
Ja, begynner de ikke å bli bra?! Jeg tenkte jeg skulle prøve å sy opp noen til Husflidens julemarked. Det hadde vært gøy å se om jeg kunne få solgt noen.
![]() |
#97 |
|
![]() Sv: ForklekjoleJeg har tegnet av mønster fra en liten kjole, og lagd disse to. De ble litt brede i halsåpningen, så der må jeg nok justere noe. I stedet for å være en kjole i str. 68, er de tunikaer i str. 1 år. Men det er jo greit. Fascinerende å se hvordan små justeringer på et mønster skaper forskjellige plagg.
![]() |
#98 |
Passiv
|
![]() Sv: ForklekjoleSå utrolig søte kjoler du lager! Sist redigert av Kneazle : 08-08-08 kl 07:21. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sv: ForklekjoleDenne har jeg også tegnet av fra en annen kjole. Her lærte jeg:
![]() |
|
|