Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 13:18   #81
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilståelser

Jeg har gjort mye rart.. Men ikke mens jeg var i forhold.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:22   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

.

Jeg har på min liste, blant annet:

- Sagt: "Ta deg av bagasjen du, så skal jeg ta med meg ungene." - for så å glemme igjen den ene (av to) barn.

.

Er det mulig!

Sitat:

Har du noengang gjort noe du ikke ville at partneren din skulle gjøre mot deg?

Jeg har gjort mye jeg ikke ville likt at mannen gjorde mot meg. Men jeg er litt sånn frigjort i teorien og skikkelig prippen i sjela, så jeg kræsjer med meg selv alltid.

Jeg har flørta villt og uhemmet med andre.
Jeg har ligget over til kompiser.
Jeg har vært på fest og ikke kommet hjem før dagen etter.
Jeg har snakket med/til ham som om han var et barn.
Jeg har snakket om samlivet vårt til venninner.
Jeg har fortalt ham i ærlige ordlag hva jeg mener om ham. (ikke veldig stygt, og helt på sin plass, men jeg hadde ikke taklet samme ærlighet tilbake...)

Og flere ting som jeg egentlig ikke har lyst til å rippe opp i...

Og når man tenker på at jeg mener det er hans feil at vi ikke klarte oss som kjærester så kan man jo se for seg hvilket sunt og kommunikasjonsfylt forhold vi hadde.

Gammel 01-04-08, 13:25   #83
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her er et strålende eksempel på hvor flotte mennesker som er her inne på FP.

I steden for å gaule opp om dårlig mor, og en haug annet møl, har folk litt selvinnsikt og ser at vi kan drite på draget vi også.

Jeg derimot....... Gud så perfekt...........
Jeg ville jo aldri gjordt noe av det dere har skrevet

Gammel 01-04-08, 13:33   #84
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det mulig!

Det er visst det. Mannen syns ikke det var det minste merkelig, og hadde selvsagt full oversikt over det gjenglemte barnet.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.