Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking inne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Røyker du inne hos deg selv?
Ja, det er da mitt hjem 4 2,35%
Når jeg er alene hjemme 2 1,18%
Bare når det er fest 4 2,35%
Ja, men bare på et bestemt sted/i et eget rom 7 4,12%
Ja, når ungene har lagt seg/er borte 2 1,18%
Ja, i smug 0 0%
Ikke jeg, men samboer/ektefelle gjør 1 0,59%
Røyker ut av vinduet 1 0,59%
Hæ? 43 25,29%
Nei 120 70,59%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 20:42   #81
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røyking inne

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det burde vært skuddpremie på røykere. Det ville gitt en masse positive effekter:

- det ville skilt de seriøse, tunge røykerne som virkelig mener noe med det fra hobbypatterne som bare lefler med idiotpinnen
- det ville utløst masse kreativitet ift å røyke uten å bli oppdaget, og tilsvarende mye kreative jaktmetoder
- det ville gitt spenning i hvert trekk, i stedet for den vanlige kjederøykingen
- jaktmiljøene ville fått en renessanse
- ny og spennende ammunisjon ville helt sikkert blitt utviklet

Flere ting?

- Færre røykere? (de som turde å begynne/fortsette ville jo etterhvert blitt skutt og drept).
- Kortere sykehuskøer?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:03   #82
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er da veldig nittitalls.

Gammel 03-04-08, 21:09   #83
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er riktig, jeg vet ingenting om denne mannen. Poenget mitt var at jeg reagerte fordi det er blitt et så uvanlig syn, noe jeg også understreket i et innlegg etter ditt første svar, Azi, fordi jeg skjønte at du (og sikkert flere) muligens tok dette som kritikk av denne ene mannen. Det var det altså ikke. Men synet av ham og sigaretten innendørs fikk meg til å tenke på hvor uvanlig det var blitt å røyke inne, og dermed lurte jeg på om det var noen på FP som gjorde det.

Har faktisk ikke fått med meg at det er uvanlig. De fleste her i denne gaten røyker. Og har ikke sett mange av dem ute å røyke.

Gammel 03-04-08, 21:13   #84
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Har faktisk ikke fått med meg at det er uvanlig. De fleste her i denne gaten røyker. Og har ikke sett mange av dem ute å røyke.

Er de gamle? Eller, godt voksne? Mitt inntrykk er at de som har voksne unger ikke har slutta med å røyke inne, mens de som har små barn har slutta med det. Og at de som er unge nå ikke begynner å røyke inne i det hele tatt.

Gammel 03-04-08, 21:46   #85
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dem som røyker er godt voksne ja! Men det kan jo godt være dem røyker ute også da. Jeg er trossalt ikke ute 24 timer i døgne.

Gammel 03-04-08, 21:47   #86
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Dem som røyker er godt voksne ja! Men det kan jo godt være dem røyker ute også da. Jeg er trossalt ikke ute 24 timer i døgne.

Nei, det skulle tatt seg ut.

Gammel 03-04-08, 22:42   #87
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Ingen får røyke i mitt hus, før vi fikk barn så røykte vi inne .

Har et vennepar som røyker inne eller flere faktisk... jeg reagerer ikke på det i det heletatt (de har ikke barn).

Gammel 03-04-08, 23:06   #88
Left
Passiv

Standard

Få ting lukter verre enn røyklukt av møbler og annet inventar
Da vi flyttet på hybel, kjøpte jeg en urschtøgg buesofa i lekker velur med stol og salongbord for den nette sum av 300,- for å slippe og flytte på det vi hadde hjemme.
Syntes jeg hadde gjort et kupp helt til jeg kjente hvordan det stinket gammel røyk av den. Trodde jeg skulle spydd. Har renset den ørten ganger, men lukten er enda ikke helt borte. Nå har jeg satt den i feriehuset vårt som vi skal leie ut, så kan noen feite tyskere sitte i den
Så svaret på det spørsmålet er NEI.

Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 23:32   #89
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, mannen røyker enn så lenge, og han går ut.

Gammel 05-04-08, 00:32   #90
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ingen røyker inne i mitt hus, det lukter jo.

Gammel 05-04-08, 00:46   #91
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Røyker selvfølgelig ikke inne. Jeg har jo barn.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 00:48   #92
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Jeg røyker ikke, men sambo gjør - ute. I vårt hus har det vært røykfritt i 5 av 6 år.

Gammel 05-04-08, 13:29   #93
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Nei, mannen røyker enn så lenge

Gammel 05-04-08, 14:55   #94
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig nazi i forhold til røyking igjen.
Det kan gå utover visse familiemedlemmer etterhvert. Heldigvis har jeg fått
mer bein i nesa siden Lille ble født, og mye flinkere til å si hva jeg mener.

Gammel 05-04-08, 18:39   #95
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Ingen røyker inne hos oss heller. Sambo går på verandaen når han skal røyke, det samme gjør alt besøk som røyker også. Untatt svigermor, hun går å setter seg i trappa.

Gammel 05-04-08, 18:51   #96
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Her er det ingen som får røye inne!
Æsj , værste lukta jeg kan tenke meg!
Var med moren min til en venninne som røyker inne, hun røyket ikke
mens vi var der, men jeg følte at jeg satt og pustet inn røyk.
Stinket røyk av meg da jeg kom hjem, måtte skifte tøy og ta meg
en dusj!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:24   #97
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Nei. Vi røyker ikke og ingen røyker inne her, nei. Kan forresten ikke huske at noen noen gang har spurt, heller. Folk tar det bare for gitt at her røykes det ikke inne og går ut.
Selv når vi arrangerte 50-årslag for mamma med 35 til dels godt voksne gjester gikk alle ut uten noe fuss.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:53   #98
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Vi røyker ikke inne, og ingen får lov til å røyke inn i mitt hus. Sambo har slektninger som ikke slukker røyken inne når vi kommer på besøk (selv ikke når vi har med ungene) og det plager meg.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:35   #99
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk barn første gang på åttitallet, og jeg kjente ingen med barn som røykte inne da heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 23:26   #100
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Sambo har slektninger som ikke slukker røyken inne når vi kommer på besøk (selv ikke når vi har med ungene) og det plager meg.

Da hadde ikke jeg dratt på besøk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.