|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Voss flaskevannhvor i all verdens land å rike kan jeg få kjøpt noen flasker med voss vann?
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: vossHva pokker skal du med det overprisete vannet etter?
|
|
|
#3 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: voss
Springen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vossJeg trodde ikke det solgtes i Norge. (Logisk nok - hvem vil betale så mye?) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
høyt og lavt
![]() |
Sv: Vossja jeg vet det, det er helt sykt men det er til en konf, og niesen min og kusinen hennes synes de flaskene er sååååå kule så tenkte kanskje det var dagen for å skjeie ut litt
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: VossDu kan heller lære dem litt om hva konsekvensen av privatisering av vannet kan føre til.
|
|
|
#7 |
|
Tåler regn
|
Sv: VossJeg har 1 flaske Voss vann som har stått i skapet i 1,5år. Fikk i en "goodiesbag" da jeg var på et markedssymposium hvor jeg hørte hele historien fra de 2 (3?) guttene som startet opp med dette. Det var en fantastisk historie de fortalte. Det var gutta som ALDRI gav opp og hadde troen på seg selv. Jeg vet at det er eksklusive restauranter i Oslo som har det (og det er ikke lenge siden de fikk det heller) Så "ekslusivt" har de klart å få vann til å bli. Helt fantastisk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
høyt og lavt
![]() |
Sv: Voss
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Aldri for tidlig å lære verdien av rent vann fra springen, lære å være kritisk til sløsesamfunnet og å si nei til merkehysteri. Jeg foreslår du kjøper en fin gjenbruksdrikkeflaske til dem, jeg.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: VossAt de er populære og har stor status på BI forundrer meg ikke. Jeg må le av at voksne folk drasser rundt på tomflasker for å se kule ut. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Nå er de fleste Voss-flaskene i glass, og kan fint gjenbrukes.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: VossKjøpe på ebay er nok tingen.. http://global.ebay.com/gbh/search?br...06825162_23388 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
høyt og lavt
![]() |
Sv: Vossærlig talt hva er det med dere, hva er det som gjør dere til så gode mennesker at dere ikke kan unne ei simpel flaske vann til en konfirmant?
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: VossJeg er helt enig med hovedinnlegger. Her var det mange høye hester, gitt. Det kan da virkelig godt hende at denne konfirmanten drikker vann fra springen, er lite sløsete og lider atskillig mindre av merkehysteri enn mange her inne. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Er det den første tanken som slår deg om to konfirmanter spør etter vann på stilige drikkeflasker? Du spør om de vet hva konsekvensen av vannprivatisering er?
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Jeg ser absolutt at det er noen som tar skade av det, nemlig fjortisene selv. Jeg må si jeg er sjokkert over at barn helt ned til 14 år er merkebevisste når det kommer til vann. VANN!
|
|
|
#18 |
|
høyt og lavt
![]() |
|
|
|
|
#19 |
|
Princess Skids and Scars
|
:himler: Selvom du ikke har hørt om det, betyr ikke det at disse flaskene ikke er ganske kjent. Jeg skjønner ikke at du gremmes av at noen fjortiser finner glede i en fin vannflaske. Hadde de derimot nektet å drikke noe annet en kjøpevann, ja se da hadde jeg også gremmes. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Det er ikke så rart du ikke har sett dem, siden det er to smarte markedsføringsgutter som står bak. Og de selger det hovedsaklig i utlandet som noe rent og flott fra den norske fjellheimen. De har bl.a. gått til sak mot Deli deLuca som importerer dette vannet tilbake Norge. Det skal være vanskelig å få tak i, hvis ikke er det ikke eksklusivt. Du får det imidlertid i souvenirsjappa på det ene hotellet på Voss.
|
![]() |
|
|