Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 13:50   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er ikke enig! Lite har vært så stygt i mine øyne som disse enkle eikemøblene fra 60/70-tallet. Dessuten representerer det jeg tror dere betegner som "det enkle" en kald og upersonlig stil, og det får man gjerne motbølger mot feks i form av det varme gule kombinert med furu som rådet på 90-tallet.

Det kan hende du tror jeg snakker om en annen stil enn det jeg gjør.

Denne sofaen vil jeg si er enkel og har rette linjer. Jeg tenker på denne som tidløs da den er enkel nok i seg selv, man kan gjøres veldig fargesprakende og "koselig" med puter og pledd etc.

Denne er derimot et produkt av trenden vi er på vei inn i. Jeg vil ikke kalle denne tidløs.

NB! Jeg har ikke sagt noe om hva jeg selv synes er pent eller stygt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:17   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine er ganske lei hvite vegger. Derfor tegner de på dem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:28   #3
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trender endrer seg jo hele tiden, men tipper at hvis man titter litt på hva besteforeldrene våre hadde, så er mye på vei tilbake. Vedder på at mine barn vil kjøpe seg mye furumøbler og skysofaer i blått, grønt eller rosa
I tillegg vil de komme med kommentarer som: "glassbyggerstein og hvitevarer i stål - hva tenkte dere på ???????"

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:43   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ungene mine er ganske lei hvite vegger. Derfor tegner de på dem.

Vi har også en av den sorten .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:45   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi har også en av den sorten .

Jeg har visst vært av samme sorten selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:40   #6
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har vi foresten lyse vegger de fleste rom i huset, men det er ikke så veldig mange år siden jeg synes det så ut som et sykehus hos de som hadde hvite vegger. Det var da jeg hadde røde og grønne vegger. sammen med masse furu.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.