|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg har egentlig veldig lite å utsette på FP som forum. Jeg kan til dels være enig med Jessica at fokuset på høyere utdannelse er stort, og jeg opplever det som at man oppfattes å være på et lavere nivå skulle man mangle disse ekstra årene på skole. Men, noe av det som er veldig bra med FP, er at man i motsetning til på f.eks. NM, opplever brukere som forsvarer og argumenterer for enkelte syn og saker uten at de nødvendigvis gjør det samme selv. Det er en spøk gående om DårligMorTM, og det er både avslappende og befriende å kunne diskutere med tenkende mennesker som ikke bare er på forum for å snakke om bæsj eller delta i kozezkravletråder. FP er et diskusjonsforum, noe flere andre forum gir seg ut for å være, men egentlig ikke er.
|
|
|
#2 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Hmmmmm......dette må jo bety at jeg er treg i enten hodet eller fingrene....la meg nå se......(tester, tar tiden....)
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: FP - en venninneklubb?Fiskeklubb?
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: FP - en venninneklubb?Er stalking fy? Jeg synes det er helt ok at folk stalker for å bli bedre kjent med brukerne og forumet. Som ny skjønner jeg at behovet for det er større enn for gamle travere.
|
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?
Fy - både og. Følelsesmessig ja (for meg), men i praksis nødvendig på et slikt forum. Man velger jo hva man vil legge ut, og om man vil la det ligge, så sånn sett kan ingen komme i ettertid og si at jeg valgte ikke selv å offentliggjøre dette. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Sv: FP - en venninneklubb?Tja.. om noen har lagt ut sin historie på nett og det er lett å finne det ut. Så er det faktisk ikke fy fy å lese om det.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: FP - en venninneklubb?Teofelia beskriver det fint. Jeg ville bare bekrefte det hun sier om at en kommentar i en blogg ikke sikrer tilgang videre dersom den blir lukket, da må forfatteren av bloggen legge deg til som kontakt. |
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: FP - en venninneklubb?En uskreven regel her på forumet (slik jeg oppfatter det) er at man må spørre om tilgang direkte. Hinting kan man gjøre på rommet sitt.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Det er ett av "Modne mødres ti bud", og det var jeg som foreslo det, men det er ikke jeg som har funnet på det - jeg har lært det av en gammel Usenet-bekjent (som såvidt jeg vet ikke er her på forumet).
|
|
|
#11 |
|
tankefull
|
Er det meg du sikter til her? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
Sv: FP - en venninneklubb?Avsporinger i tråder er typisk for FP og slik skal det være, men når noen blir sure fordi man senere i tråden vender tilbake til spørsmålet som ble stilt i hovedinnlegget (da følger man jo ikke med... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Hvem er det som har vært sur i denne tråden?
Selvsagt har det noe å si! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg synes faktisk det er litt viktig å unngå kjønnsekskluderende overskrifter, for det er en god ting å ha noen fedre her også.
|
|
|
#17 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
... vi er til gjengjeld svært lite sensitive for slikt. Vi lar oss nok ikke ekskludere sånn helt uten videre, tipper jeg.
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Men kanskje vi ønsker oss noen myke, sensitive menn også, har du tenkt på det?
|
|
|
#20 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Det er en myte. Den døde på 70-tallet en gang.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|