Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En nykommer utfordrer forumreglene (En tråd om fotball)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 20:46   #81
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En nykommer utfordrer forumreglene

Jeg har fått med meg at det er EM.

De snakket nemlig om det på pauserommet på jobb på fredag. Jeg er også en filtrerer, men da var det ikke til å unngå å få det med seg.

Gammel 14-06-08, 21:00   #82
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at jeg ikke har lest reglene godt nok......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 21:10   #83
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Oj oj oj...... og jeg som ikke har fått med meg at det er EM. Jeg har bare irritert meg på at nyhetene på tv2 har vært flyttet pga ei grønn matte og noen som løper fram og tilbake....

Min fotballinteresse gjelder kun når min datter på snart 8 år spiller fotball. Heia heia!!!
Gjelds det her inne? Eller bør jeg snarest melde meg ut

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 21:10   #84
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Verdens beste lag - ever!

Nå er jeg ingen fotballfan da, men har fått med meg såpass at det er United som er best.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:19   #85
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Nå er jeg ingen fotballfan da, men har fått med meg såpass at det er United som er best.

Til og med min (=fotballignorant) sønn har lært seg at for å aksepteres i visse sosiale lag kan man bare rope "Liverpool suger", så er han straks en av gutta.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:24   #86
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Til og med min (=fotballignorant) sønn har lært seg at for å aksepteres i visse sosiale lag kan man bare rope "Liverpool suger", så er han straks en av gutta.

PPT? BUP? Psykolog? Snarest!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:29   #87
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Sorry! Det er ikke pent å kalle andre stygge kallenavn. :skammer&skjerper seg a/s:

Liven- my boyfriend loves you!!!!

Gammel 14-06-08, 22:33   #88
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En nykommer utfordrer forumreglene

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er utrolig enkelt å ignorer alt som har med fotball å gjøre.
:erfaren:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:34   #89
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste dere trenger å vite er at Wimbledon begynner den 23 juni .. (Og nei, vi snakker IKKE om fotballlaget Wimbledon)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:37   #90
Albertine
Passiv

Standard

Jeg tror jeg rødprikker Liven snart.

Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:40   #91
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at dette er den forumregelen som kan brytes med færrest konsekvenser.

Jeg er fotballinteressert, men blir litt lammet av alt som foregår nå om dagen siden mannen ser ALT som vises om dagen. Også de programmene som kommer etter kampene som viser høydepunktene; på kampene han akkurat her sett.

Gammel 14-06-08, 22:41   #92
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tror jeg rødprikker Liven snart.

Gammel 14-06-08, 23:21   #93
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er fotballinteressert, men blir litt lammet av alt som foregår nå om dagen siden mannen ser ALT som vises om dagen. Også de programmene som kommer etter kampene som viser høydepunktene; på kampene han akkurat her sett.

Er det noe galt i det og, nå da?
Her måtte mannen flykte i dag, da han ikke orka 2 x 45 med Hellas - Russland
:sjefen over fjernkontrollen:

(Dessuten er etterprogrammene nesten verdt det bare pga Thorstvedt )

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:22   #94
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Fotball? enkelte regler er ment til å brytes

Overhodet ikke interessert i fotball nei.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:29   #95
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. De er ikke forumreglene.
2. Fotball er for små babyer. Fargeklatter som beveger seg masse på en veldig grønn bakgrunn. Og en ball. Og roping. (Ja, jeg vet jeg har lansert denne fortolkningen før, men til glede/provokasjon for nye lesere går det vel an å gjenta seg selv litt?)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:42   #96
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

1. De er ikke forumreglene.

Og der kom Toffen og ødela hele moroa.

Gammel 15-06-08, 00:11   #97
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

2. Fotball er for små babyer. Fargeklatter som beveger seg masse på en veldig grønn bakgrunn. Og en ball. Og roping.

Teletubbies!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:42   #98
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En nykommer utfordrer forumreglene :knegg:

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du trenger ikke like fotball, bare du heier på Lyn.

Ah - visste det var en Lyntilhenger her. Jeg er i besittelse av to stk Lyn-kalendere for år 2008, to stk Lyn-luer og to stk svettebånd.

Det er over mitt kalde lik om jeg noensinne lar gutta mine bli besudlet av noe slikt (nemlig) - så om du og dine har lyst på et eller to av tingene, er det bare å si i fra.

Ellers, sikkert kjekt å ikke like fotball, det er nok derfor HI ikke har fått med seg linkene om det...

Og sånn ellers - samma for meg bare Godset vinner, og heia Liverpool! (Og Portsmouth...)

Gammel 15-06-08, 10:35   #99
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En nykommer utfordrer forumreglene

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Teletubbies!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:16   #100
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg liker ikke fotball, men jeg faker entusiasme når ungene spiller.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.