|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg stemmer med Polyanna - slike innspill skal vi debattere seriøst - rett og slett fordi det finnes så mange gode argumenter for hvorfor HI tar feil. |
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåUt fra slik dere beskriver linken i HI så syns jeg den kan fjernes. Men diskusjonen kan likevel tas på en grei måte.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåDu tenker på den gjøken som var innom, hva var det om da ... Det var noe nasjonalistiske greier det også.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåEllers bør man kanskje betrakte hi ut fra forumreglene: Du forplikter deg også til ikke å legge inn noen innlegg som er støtende, uanstendige, seksuelt ladede, hatske, truende eller annet som ellers er i strid med gjeldende lover.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke skoler man bør unngå
:enig: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg er helt enig i at debatten bør tas, og at det kan finnes elementer av sannhet i synspunktene som blir hevdet i hi.
|
|
|
#9 |
|
weird
Sv: Hvilke skoler man bør unngåEn av de aller største problemene i forhold til integrering tror jeg faktisk er et fastlåst syn på hva en innvandrer er. Mange av de som slår seg på brystet og skryter av egen realisme tar et fastlåst syn for gitt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#10 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Og siden mitt innlegg (i tillegg til de som uttalte direkte støtte til det) er det eneste i tråden som sier at dette er et problem; jeg har ikke sagt noe som helst om hudfarge eller nasjonalitet. Jeg sa kun noe om språk. 90% fremmedspråklige på en norsk skole er et problem. Et stort problem. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
weird
Har du lest hovedinnlegget?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 30-06-08 kl 14:30. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ustabil
|
Kan ikke annet enn si meg enig her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåVi har fått mange innrapporteringer fra brukere angående denne tråden og lenken i førsteinnlegget, og vil opplyse om at vi har valgt å la adressen ligge, men tatt bort lenken i den, da vi vurderer det som bedre enn at lenker gis pr. prikk, for da vil vi komme i lenkestatistikken deres, men det gjør vi ikke slik den ligger nå.
|
|
|
#14 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg har ingen erfaring med denne type problemstillinger enda, men er stolt av måten denne tråden håndteres på. Jeg har prikket HI med så rødt jeg klarte, og dulter på Benmurphy, Kanina og Polyanna så hardt jeg bare kan. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Jeg skjønner ikke grunnen til at dere lar den ligge i det hele tatt, all den tid dere er raske til å fjerne all annen egenreklame.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåKie: nå forstår jeg overhodet ikke hva du mente. Skal det ikke være lov å si at det er et problem med 90% fremmedspråklige på en skole? Går man da i takt med de gærningene som syns at ethvert innslag av brunt og hijab er et problem?
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Helt enig med Glitter. Fjern gjerne hele tråden. Dette er jo lagt ut i det henseendet å spre propaganda. Hvorfor vil FP være med på noe slikt?
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 30-06-08 kl 15:24. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg mener at å tro at å fjerne en URL for å stanse nynazismen er like naivt som å tro at å fjerne homsesaunaene i Oslo vil stanse HIV.
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Det tror jeg ingen er uenig i, men det hjelper ikke akkurat på å spre nynazistisk propaganda heller. Du vet jo at gruppene vokser og at internettrekruttering er gull for dem.
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Oslo. Folkehelsa vil stenge saunaene fordi det er så HIV-spredning i homsemiljøene. Smittevernoverlegen er uenig, for han mener at sauna eller ikke sauna ikke har noe å si for spredningen av HIV.
|
![]() |
|
|