|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du medlem av Mensa? | |||
| Ja (eks. medlemmer stemmer også her) |
|
7 | 3,23% |
| Nei, jeg er skapmedlem. (Er overbevist om at jeg ville passert opptakskriteriene) |
|
63 | 29,03% |
| Nei, jeg har tatt testen, men strøk |
|
12 | 5,53% |
| Nei, så smart er jeg neppe |
|
63 | 29,03% |
| Nei, jeg er ikke opptatt av den type intelligens |
|
72 | 33,18% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Hva er egentlig greia med Mensa? For meg virker det som en hevn fra alle som ble valgt sist i gymtimen. |
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du medlem av Mensa?Nei, jøje. Jeg er nok altfor dum til det med min beskjedne score på knappe 70. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg svarte litt feil, for intelligens er høyst relevant for meg i hverdagen egentlig. Men det er ikke så viktig for meg hvor intelligente folk er, hvis man ikke ser det i sammenheng med hva man bruker intelligensen til..
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du medlem av Mensa?
Det er jeg ikke enig i. :bombe:
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, det er jo et poeng (du er smart, du!
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Kom med dem her, du.
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg elsker bratsjvitser- så kom med de
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg har alltid syntes at IQ-tester er morsomme, jeg liker å løse sånne rekker og figurer og slikt, men kan slite på ordproblemene. Men det er ingen tvil om at med litt trening så blir man mye flinkere, og det kan da umulig skade å ha studert matematikk f.eks.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg har tatt en del sånne tester i forbindelse med jobbintervjuer, og har fått beskjed om at jeg gjør det veldig bra. Jeg synes også at det er gøy å ta testene.
|
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Hva?? IQ-testing på jobbintervju?? Hvem var det som sto for testingen da, og var det autoriserte tester? Høres veldig merkelig ut.
|
|
|
#13 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Har tatt slike tester både hos Bjerke & Luther og Mercuri Urval. Hvem som hadde utviklet testene, vet jeg ikke.
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Det pleier å være personlighetstester man foretar ifm jobbintervju, har aldri hørt om firma som opererer med IQ-tester. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du medlem av Mensa?135 ja, jeg har vel tatt en hjemmetest for en del år tilbake og da endte jeg på 134 :dooh!:
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er du medlem av Mensa?Nei, har ingen planer om det.
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg liker bratsjvitser. :musikerdatter:
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Jeg har også vært med på det.
|
|
|
#19 |
|
Off the map.
|
Sv: Er du medlem av Mensa?jeg har ikke tatt testen, men antar at jeg ligger rundt kravet sånn omtrentlig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Er du medlem av Mensa?Jeg har tatt slike internett-tester flere ganger, men husker ikke resultatet. Jeg vet bare at jeg ikke er god nok for Mensa. |
|