|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Vær deg selv, du, Jessica. Det holder lenge.
![]() |
#82 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
Ikke noe særlig, nei.
![]() |
#84 |
© All rights reserved
|
En ekte LV-veske er faktisk hakket mer harry enn en uorginal en. Bare tanken på å bruke penger på noe så stygt (uansett hvor mange penger man har (eller later som man har)) sier alt om vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg kan komme på en eneste side ved meg som er harry, eller kanskje mer rølpete enn harry; nemlig å drikke seg svimmelt drita og være på [insert litt folkelig band, som Hellbillies, DDE eller lignende]konsert, røyke masse og flørte litt sånn voldsomt. Dette har skjedd.
![]() |
#86 |
kamerat
|
Russer?
![]() |
#87 |
Epikur
|
Jeg er såpass åndssnobbete og arrogant at jeg tror det nuller ut mine rølpete/harry sider.
![]() |
#89 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man først er på det flyet, kan man vel like gjerne klappe....Harry å reise på chartertur også vel |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Epikur
|
Hvorfor? Fordi du slipper å anstrenge deg?
![]() |
#91 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg tror ikke jeg ville hatt det best som harry.
![]() |
#92 |
© All rights reserved
|
Er det å være trygg på seg selv, gi blaffen i hva andre mener og stå for egne meninger - er det harry? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg anser meg som trygg på meg selv, gir stort sett beng i hva andre mener og ante ikke at det var harry.
![]() |
#94 |
intro
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg liker ikke muggost, kan styre min begeistring for oliven, har lest hele Sagaen om Isfolket og drikker gjerne vin i alle prisklasser. Dessuten spiser jeg gladelig Thousand Island-dressing. :blodharry:
![]() |
![]() |
#95 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg liker dyr vin, muggost, klassisk musikk og tykke gode bøker. I tillegg røyker jeg og har tatovering.
![]() |
#97 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg fniste meg gjennom tråden, men er likevel fristet til å bli litt seriøs i svaret. Mye av det som kommer opp som harry ville jeg vært enig i tidligere, men bortsett fra at jeg fremdeles sliter med LV-vesker, har jeg blitt atskillig rundere i kantene med årene. Jeg kjenner så mange som passer inn i harry-stempelet - på både den ene og den andre måten. Jeg har kvittet meg med de fleste harry-fordommene, etterhvert som jeg har sett forbi enkeltegenskaper eller -valg, og sett hele mennesket. (Klisjebefengt setning men dog...) Filosofering over harry ender som regel opp med at jeg blir usikker på hvem som mest fortjener dette stempelet: Venninnen min som elsker LV-vesker og storkoser seg med barnslig glede over samlingen sin (ekte) eller meg som ikke vil bli sett i en LV-veske men storkoser meg like mye over veska mi, en diskre Hogan, som bare noen få vet er minst like dyr? Sist redigert av Balanse : 21-07-08 kl 23:38. Årsak: Feilstavet merkenavn, og litt tegnoppretting |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Balanse: Jeg er absolutt ikke enig i at det er harry å gå rundt med tilsynelatende ordinære produkter, men som egentlig er rådyre og sjeldne ting. Det kan selvfølgelig kalles mye som ikke er flatterende (snobbete, for eksempel), men harry? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Monsoon, jeg er så snobbete at jeg bare må presisere at jeg har samme oppfatning som deg av hva harry-stempelet står for. Jeg filosoferte og trakk dette litt videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Peppy!
|
... og jeg er såpass et-eller-annet at jeg må presisere at jeg ikke mente å insinuere at jeg syntes det var snobbete å ha dyre men diskré vesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|