|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Vær deg selv, du, Jessica. Det holder lenge.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
Hvorfor? Fordi du slipper å anstrenge deg?
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er uenig i valg av ord, Liven. Jeg synes Moonson forklarer begrepet greit.
Jeg tviler på at det er grunnen. Jeg er harry i følge mange i denne tråden, sikkert mest fordi manges definisjon av hva som er harry også innbefatter det som er stygt, rart, annerledes, snobbete osv., men også fordi jeg nok er litt harry. Men å insinuere at andres valg av feriemål, klær, kroppskunst, hårsveis og hva har du bare er et tegn på lite anstrengelse og ikke forskjellige interesser, blir litt søkt og arrogant.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 23-07-08 kl 03:46. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?LV-vesker er harry på flere plan. Ikke bare har de logoen over hele seg og er kopiert i 3000 ganger flere eks. enn LV selv noen gang vil produsere. De ser også ut som noe moren min fant på parfymeriet på Holmlia Senter på 90-tallet. De kan ha så god kvalitet de bare vil, det hjelper ikke. Stilen minner meg litt om disse søte, små ryggsekkene de over 50 går med når de skal se litt ungdommelige ut.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 23-07-08 kl 05:54. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Er det å være trygg på seg selv, gi blaffen i hva andre mener og stå for egne meninger - er det harry? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg anser meg som trygg på meg selv, gir stort sett beng i hva andre mener og ante ikke at det var harry.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg liker ikke muggost, kan styre min begeistring for oliven, har lest hele Sagaen om Isfolket og drikker gjerne vin i alle prisklasser. Dessuten spiser jeg gladelig Thousand Island-dressing. :blodharry:
|
|
|
|
#10 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg liker dyr vin, muggost, klassisk musikk og tykke gode bøker. I tillegg røyker jeg og har tatovering.
|
|
|
#11 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?[quote=Madam Mim;1097358]Jeg anser meg som trygg på meg selv, gir stort sett beng i hva andre mener og ante ikke at det var harry.
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg tror ikke jeg ville hatt det best som harry.
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg bor også rett ved Harryland, og det hender vi reiser på harrytur, så du er ikke alene, Jessica. Men handleturene er ofte mer praktisk rettet, enn selve harryfaktoren (bedre utvalg enn i Norge, ikke mye kjøttbolle, røyk og ølhamstring nei..). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Nettopp.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Tjoa, den kombinasjonen er jeg enig, men da er vi inne på den harry-varianten jeg nevnte over her, som tror alt dreier seg om å flashe logoer. Man kan være litt diskret, og ha et tilbehør av gangen. Less is more...
|
|
|
#20 |
|
Leser
|
Sorry! Men dette tror jeg er dagdrømming. Hvis du har drukket en gang på syv år tror jeg du får deg en skikkelig overraskelse når du prøver å drikke hvem-som-helst under bordet.
Men de er veldig lette å kjenne igjen. Til og med jeg - som har huset fullt av IKEA - skal greie å kjenne igjen "egget". Jeg har forresten lyst på en slik stol.
|
![]() |
|
|