Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 10:29   #81
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Dessuten skulle jeg gjerne prøvd bruspulver igjen. Det var en rød liten pose som ble puttet i vann. Jeg føler meg temmelig sikker på at det smaker urgh, men jeg vil gjerne vite hvor jævlig det faktisk smakte, det jeg trykket i meg som liten.

Bruspulver, ja! Åhhh - det ville jeg gjerne ha prøvd igjen også.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

champagnedrops, Isbre

Skulle gjerne smakt disse igjen også.

Savner denne sjokoladen; 5-minutt fra Nidar Bergene:

Savner også en sjokolade som het Rapid. Og selvsagt de gode, gamle pimpene - kunne virkelig ønske de kom tilbake.

Gammel 23-07-08, 10:36   #82
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shio, en bedre og mer naturlig brus!

Gammel 23-07-08, 11:13   #83
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Er Sans Kesam med vaniljesmak et alternativ for deg? Den har riktignok 7,3 % fett som er litt mer enn vanlig yoghurt, men mer proteiner og mindre karbohydrater totalt. Det er 5% tilsatt sukker mot 8% i yoghurten.

Det er ikke et alternativ som hverdagsmat dessverre. Mild og lett yoghurten spiste jeg gjerne hver dag, det kan jeg ikke gjøre med vaniljekesamen.

Gammel 23-07-08, 11:28   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Bounty med mørk sjokolade!

Den selger de enda, bla. på snopebutikker (Dropsen/Candygirl).

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Shio, en bedre og mer naturlig brus!

Jaa! Jeg ELSKET den med fersken!

Vaniljestang finnes da enda, de har pakker med 10 stk i på Rema her. God gammeldags vaniljestang. :sikle:

Gammel 23-07-08, 11:54   #85
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er ikke et alternativ som hverdagsmat dessverre. Mild og lett yoghurten spiste jeg gjerne hver dag, det kan jeg ikke gjøre med vaniljekesamen.

Så dumt, det er greit å ha et sunnere kosealternativ.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:12   #86
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Åh, Pæreisen ja!
Hvordan kunne jeg glemme den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:15   #87
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Spiste jeg på Sex og singelliv-kino! Har ikke smakt det siden jeg var 10-12 år.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:32   #88
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Sherbet! Den fant jeg på Deli deLuca - til femten kroner. Jeg mener å huske at den kostet 1,50 eller noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du får Pringels med salt og eddik.

Den er faktisk ikke særlig god, jeg savner den som var tynn og sprø og gallesur!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har flere typer både på Ultra og Helgø. Jeg kjøpte nylig en pose på Ultra, var det Kettle mon tro? Løvtynne chips med eddik og salt, helt nyyydelig!

Er ikke det med balsamicoeddik? Jeg fant i alle fall det på min Ultra, men det smakte jo ikke surt i det hele tatt.

Nå kom jeg også på at jeg savner 5-minutt. Det var min yndlingssjokolade!

Gammel 23-07-08, 12:32   #89
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så savner jeg mørkeblå kesam, den gikk akkurat ut av sortimentet.

Gammel 23-07-08, 12:33   #90
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gourmetchips med salt og pepper.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:36   #91
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sure Tær! De var knallsure og innmari gode.

Gammel 23-07-08, 12:43   #92
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Jeg savner Bugg.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:52   #93
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Åh, denne savner jeg:

Gammel 23-07-08, 13:02   #94
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Sure Tær! De var knallsure og innmari gode.

Sure tær? Sure føtter? Det må jo være det samme?
Sure føtter finnes jo, men de er ikke så sure lenger nei.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:08   #95
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Den finnes enda! Jeg kjøpte en på storcash sist jeg var der. Kan ta med til deg neste gang jeg skal dit om du vil.

Tuller du? Her har jeg gått og savnet den i årevis, og så finnes den enda? Må gjerne ta med en gang du likevel skal der ja!

Gammel 23-07-08, 13:10   #96
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har de også på Ultra. Så dem forrige uke.

Kanskje lese alle svarene først. Da kan jeg se selv Interference.

Gammel 23-07-08, 14:03   #97
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner den forrige Taffelsticksen. Lurer på om det er Kims som er i butikkene nå, så da må det ha vært Maarud sin. Den forrige smakte annerledes og var mye bedre i smaken.

Gammel 23-07-08, 14:04   #98
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Savner karameller i løs vekt. De fantes i forskjellige smaker og forskjellige farger på papiret rundt. Tror jeg betalte 10 øre pr karamell i 1985.

Gammel 23-07-08, 14:06   #99
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ananas-Hapå!

Og Toy, Coco Bahia og Kvæk (grønn is som så ut som en frosk).
Og sist, men ikke minst: Pæreisen!

Gammel 23-07-08, 14:20   #100
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

På sent 70 tall eller tidlig 80 tall var det en sjokolade fra Nidar som het Texas. Den savner jeg.

Eller, den er jeg sjeleglad for at ikke finnes enda....

Sist redigert av Maz : 23-07-08 kl 14:26.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.