Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en skriver eller en leser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 13:39   #81
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en skriver eller en leser?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg sitter med min søsters beinharde hamretastatur. Jeg VISSTE det måtte komme noe sånt.

Gammelt jungelord.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 15:46   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte det samme som bina :vanskelig:; selvsagt leser jeg mye mer enn jeg skriver. Både i antall innlegg og tiden jeg bruker på det. Men jeg har lav terskel for å svare (eller fjase ), så i denne sammenhengen antar jeg at jeg er en skriver. Det er sjelden jeg følger med i interessante tråder uten å skrive noe.

Det går litt opp og ned, selvsagt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 15:49   #83
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser mye, mye mer enn jeg skriver. Synes liksom jeg bør komme med noe vettugt eller morsomt hvis jeg først skal skrive noe, og som oftest har noen av de smarte folka vært vettuge og morsomme før meg.

Gammel 30-07-08, 15:56   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg leser mye, mye mer enn jeg skriver. Synes liksom jeg bør komme med noe vettugt eller morsomt hvis jeg først skal skrive noe, og som oftest har noen av de smarte folka vært vettuge og morsomme før meg.

Hm. Skal det stoppe en, altså?

- No. 4 -
Gammel 30-07-08, 15:57   #85
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En morsom ting kan vel ikke sies for mange ganger?

Gammel 30-07-08, 16:07   #86
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt en leser.
Jeg har fulgt med dere siden dere var på Modne Mødre, og tuslet etter dere når dere forsvant. Jeg har fulgt med på all prøvingen til Madam Mim, og spekulert på hvor mye penger Angelique bruker på klær i måneden, og hvor fint hus Miss Norway har, Maximilia, Teofelia og Polyanna virker så utrolig koselig og Myrsnipa sier ofte det jeg tenker. AC og de andre som fjaser setter jeg stor pris på. Og det er sikkert mange flere. Lille Rosin og Kristin var i den gamle barselklubben min, så det er morsomt å følge med dem også.

Nå har jeg begynt å skrive, men leser mye mer. Er en lytter i RL også, så det gjenspeiler det litt kanskje.

Men dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på innleggene deres. Dere har fått meg til å forandre mening mang en gang om veldig masse. Og jeg lærer masse ved å være her.

Sist redigert av Smash : 30-07-08 kl 16:08. Årsak: Skrivefeil!
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 16:57   #87
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

En leser.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:14   #88
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:08   #89
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og så er det bloggen, da, der skriver jeg også en del, og det er jo en litt annen form.

Har du stengt bloggen din for allmenn beskuelse? :sjokkert og skuffet:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:12   #90
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser helt klart mer enn jeg skriver. Og svarer oftere enn jeg starter tråder.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:01   #91
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ikke skrevet alle innleggene dine?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kanskje hun gjør som deg? Du har jo et program som genererer innlegg hvis jeg husker riktig.

Søren og, det skulle jo være mitt poeng.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:05   #92
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Søren og, det skulle jo være mitt poeng.

... men se, det hindret ikke deg! :typisk skriver:

- No. 4 -
Gammel 30-07-08, 19:08   #93
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at det varierer litt. Noen ganger er jeg litt forumlei, og da leser jeg mer enn jeg skriver.
Ellers er det vel bare å innrømme at man ikke når slike innleggstall som jeg har, både her og der, uten å skrive en del.

Gammel 30-07-08, 19:27   #94
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Leser.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:48   #95
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Leser...

men nå skrev jeg jo!
Og har vel skrevet mer i det siste. Leste for det meste i ett år da.

Sist redigert av Fru Snurp : 30-07-08 kl 19:59. Årsak: plutselig selvinnsikt.
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:25   #96
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Har du stengt bloggen din for allmenn beskuelse? :sjokkert og skuffet:

Jaa ... men det skrev jeg jo i bloggen at jeg skulle, minst et døgn før jeg gjorde det. (Midt i fellesferien, riktignok, men hallo!) Og jeg skrev at alle som ville skulle få tilgang. Du skulle ha det nå, du også?

Gammel 30-07-08, 20:38   #97
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jaa ... men det skrev jeg jo i bloggen at jeg skulle, minst et døgn før jeg gjorde det. (Midt i fellesferien, riktignok, men hallo!) Og jeg skrev at alle som ville skulle få tilgang. Du skulle ha det nå, du også?

Ja takk.

Selvfølgelig skulle jeg ha fått med meg det. Et helt døgn liksom. Tsk, tsk, tsk..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:12   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Leser veldig mye mer enn jeg skriver.
Som Thalia så leste jeg her lenge før jeg turde å melde meg inn. Og fortsatt er terskelen for å poste ganske høy. Jeg skriver ofte innlegg som jeg sletter igjen. Kanskje jeg bare skal bli flinkere til å trykke post?

Gammel 01-08-08, 20:29   #99
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Leser veldig mye mer enn jeg skriver.
Som Thalia så leste jeg her lenge før jeg turde å melde meg inn. Og fortsatt er terskelen for å poste ganske høy. Jeg skriver ofte innlegg som jeg sletter igjen. Kanskje jeg bare skal bli flinkere til å trykke post?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:19   #100
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Leser mest, og i perioder skriver jeg en del også. Liker egentlig aller, aller best å fjase.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.