|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Matkurs påmelding | |||
| lørdag 20 januar (basic) |
|
6 | 11,76% |
| fredag kveld 2 februar/lørdag formiddag 3 februar (for langveisfarende) |
|
9 | 17,65% |
| lørdag 24 februar (basic) |
|
11 | 21,57% |
| lørdag 17 mars (avansert) |
|
12 | 23,53% |
| vil stå på venteliste til neste kurs |
|
13 | 25,49% |
| Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
One of These Days
|
Sv: Matkurs hos Mim
Høres deilig ut. Hva med noen deilige fiskeretter også? Hadde forresten et vennepar på middag i helgen og lagde camembert-kroketter for første gang. Det var godt, men er neppe noe å lære for det tar ca.2 minutter. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Permakulturell
|
Nam! Ikke glem en egen oppskriftstråd, da :sikle:
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva med noen skumle små fugler av noe slag som må plukkes og renses, med elegant fyll, saus med fremmede grønnsaker og salt med et fransk navn |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Epikur
|
jeg er glad jeg har lært deg å bake lefse. jeg har fremdeles et lite moralsk overtak
|
|
|
#87 |
|
Epikur
|
Sv: Matkurs hos MimKan alle interesserte/hittil påmeldte bare krysse av i undersøkelsen, så jeg får orden på dette? Jeg er så rotete i hodet for tiden pga oppussing og div.
|
|
|
#89 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matkurs hos MimSatte meg på lørdag 24 februar. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Epikur
|
Sv: Matkurs hos MimDe som allerede ikke har meldt sin interesse tidligere i tråden må sette seg på venteliste :streng: og 2. februar er forbeholdt de langveisfarende. Og det kurset er vel allerede fullt. jeg prøver bare å få oversikt :rørete:
|
|
|
#93 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Matkurs hos MimJeg stemte 2. februar. Dette fordi jeg vet jeg er i Oslo. Men jeg er jo ikke så veldig langveisfarende, og tar gjerne en annen helg.
|
|
|
#94 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Matkurs hos MimOg der så jeg at kurset var fullt 2. februar. Melder meg på det i mars jeg da, selv om jeg ikke er så veldig veldig avansert. Men litt mat har jeg laga, og jeg lover å lese meg opp!
|
|
|
#95 |
|
Helt konge
|
Sv: Matkurs hos MimJeg klarer ikke helt å finne ut hvor jeg står i forhold valg av kurs. Jeg er en forholdsvis habil kokk (tror jeg), det jeg føler jeg trenger er inspirasjon til å ta i bruk andre ingredienser |
|
|
|
|
|
#96 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matkurs hos MimJeg vil gjerne lære Mims avanserte retter, men 17/3 er min mormors bursdag, så da passer det trolig ikke. Setter meg opp på vent jeg, inntil jeg vet mer
|
|
|
|
#97 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Matkurs hos MimJeg er mest opptatt av å lage god middag sammen med noen også spise og drikke vin. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Epikur
|
Jeg tror du er på et slags avansert et, jeg, heiko.
|
|
|
#99 |
|
flisespikker
|
Jeg skal prøve å systematisere litt i helgen, jeg.
|
|
|
#100 |
|
Epikur
|
Takk
|
![]() |
|