Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 11:55   #81
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Jeg var en flink skoleelev og student, særlig i fonetikk. Og så var jeg musikalsk, både teknisk sett og på en Ingrid Bjørnov-aktig måte - flink til å skrive sangtekster og sånt. Dessuten var jeg god til å formulere meg skriftlig og sette ord på tankene mine. Ingenting av dette har jeg gjort noe ut av, selvfølgelig, og nå gjenstår bare en tanketom og doven slabbedask uten mål og mening.

Sist redigert av Bluen : 18-08-08 kl 12:06.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:00   #82
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har språkøre, og kan plukke opp dialekter og nyanser i språket. Jeg mener det henger sammen med musikalitet, for jeg har også godt gehør. Jeg er også god på rettskriving.
Jeg er ganske god på å lage systemer og få hverdagen til å gå rundt. Jeg føler også for å fortelle at jeg har godt fargesyn. For å illustrere akkurat hva jeg mener, drar jeg historien om malingsvalget på huset vårt. Forrige gang vi malte likte jeg absolutt ikke gulfargen naboen hadde valgt. Det rare var at jeg syns den de brukte forrige uke var veldig pen på veggen, og jeg sa til helten at det ikke var den samme fargen, og at denne kunne vi også ta på vår vegg. Jeg påsto den brøt mer i grønt enn i orange, men de sto fast ved at de hadde brukt fargekoden de hadde fått oppgitt forrige gang. De skyldte på vær og vind og dårlig husk. Vel. I går viste det seg at de hadde brukt feil fargekode, den var annerledes enn forrige gang. Hah!

Gammel 18-08-08, 12:03   #83
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er

- flink til å skrive
- har en bra sangstemme
- løsningsorientert (har venninner som ringer til meg når de trenger å finne gode løsninger)
- flink til å uttrykke meg muntlig
- kreativ

Gammel 18-08-08, 12:06   #84
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg var en flink skoleelev og student, særlig i fonetikk. Og så var jeg musikalsk, både teknisk sett og på en Ingrid Bjørnov-aktig måte - flink til å skrive sangtekster og sånt. Dessuten var jeg god til å formulere meg skriftlig og sette ord på tankene mine. Ingenting av dette har jeg gjort noe ut av, selvfølgelig, og nå gjenstår bare en tanketom og doven slabbedask uten mål og mening.

Gammel 18-08-08, 12:15   #85
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også sterk. Sterkere enn de fleste damer, tror jeg, men ikke så sterk som jeg var da jeg trente aktivt. Jeg tror jeg har et visst talent for fysisk aktivitet generelt og at jeg kunne blitt rimelig god i ganske mange idretter, men fortrinnsvis ikke den typen idrett som krever et stort innslag av estetikk (f.eks. dans/RS)

Jeg får også høre at jeg skriver godt. Jeg liker å skrive og synes det er kjekt når jeg merker at språket flyter godt.

Jeg tror ikke jeg er spesielt intelligent, men dersom jeg virkelig VIL lære noe, klarer jeg det som regel på pur vilje. Og så er jeg godt til å trekke inn nesten alt jeg kan på eksamen og få det til å virke relevant i forhold til det man spør om. Det har gitt godt betalt i mange sammenhenger og

Jeg er ganske flink til å fotografere. Ikke superduperflink, men bedre enn gjennomsnittet. Og så har jeg gått på keramikk-kurs et par ganger og jeg synes faktisk at jeg lagde flere ting som tåler dagens lys. Det er jo mer enn man kan si om den gjennomsnittlige kursdeltaker.

Jøss! Dette var jo rent godt for selvtillitten! Det er faktisk en del ting jeg er rimelig flink til! Som regel tenker jeg altfor mye på alt jeg ikke fikser særlig bra....

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:23   #86
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Jeg er en racer til å bake brød.
Jeg kan navnet på mange planter og sopp.
Jeg er flink til å synge andrestemmer og til å bladsynge fra noter. God på å kore solister.
Jeg er god til å strikke.
Jeg er god på ski.

Jeg er flink på jobb også, spesielt når jeg ikke er inne på FP mens jeg jobber.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.