|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Quiet, please
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg har tilgode å lese om medlemmer her som lager all mat fra bunnen, basert på kun økologiske råvarer, går med Odd Molly¹, har ungene på privatskole¹, setter ungene bakovervendt til de er 5-6 år² OG tenker miljø i alt de gjør. Vi har alle våre områder der vi er "flinke", og de tingene vi ikke er så gode på er det vel ikke like ofte så interessant å snakke om? Dessuten synes jeg stadig vekk medlemmer her inne innrømmer at de langt fra er feilfrie, jeg. Også de såkalt flinke.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Men vi forstår vel alle hva hun mener?: Det er mange flinkiser her inne ( skitt au, kvalifiserer vel nesten til stempelet selv- på noen områder iallfall), og det blir litt i overkant av og til å lese om treåringer som skal kunne fjellklatring og femåringer som lager økologisk hvit saus fra bunnen. ( Nå blander jeg sikkert tråder, husker ikke helt hvem som har skrevet hva altså) Noen reagerer med dårlig samvittighet når de leser slikt, andre blir provosert og atter andre fniser og himler litt med øynene i ny og ne (jeg hører til i siste kategori) Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Quiet, please
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Én kategori til: Vi som synes det høres kjempespennende ut og kanskje blir litt inspirert. Eller var det litt i overkant PK? Damned if you do osv., som det ble nevnt tidligere her ...
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Sv: Politisk korrekt FP?... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Personlig har jeg aldri lagt skjul på (eller vært flau over) at jeg er i overkant PK. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Quiet, please
|
|
|
|
#10 |
|
Metallica!!
|
Man lærer utrolig mye her, det er mange hyggelige og kunnskapsrike mennesker, interessante diskusjoner og så videre.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Morsomt så forskjellige vi er; jeg leste den samme tråden (regner jeg med) og konkluderte med at "Hvis de ungene kan, så kan helt sikkert min også. Jeg undervurderer trolig datteren min." |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Har du mange barn? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Det var min reaksjon også. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke aner om jeg skal føle meg truffet av påstander om å være PK eller ikke. Ikke har jeg tenkt å komme med noen tilståelser den ene eller den andre veien heller. Og i allefall ikke kommentere hvor lite jeg liker OM. Ja jeg har forøvrig også to barn |
|
|
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Jeg fniser og himler ofte. Særlig når enebarnforeldre diskuterer tidsklemma eller når småbarnsforeldre uttaler seg bombastisk om tenåringsoppdragelse. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Sv: Politisk korrekt FP?... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
he he... ja og mener at de vet noe om det fordi de har venner med tenåringer |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tåler regn
|
Man kan helt fint ha tidklemme med bare et barn, hvis man har en litt for "tøff" jobb, syke foreldre, søsken, holder på med videreutdannelse mens man går i full jobb etc. Og man kan også fint diskutere tenåringsoppdragelse. Selv har jeg en 17år yngre søster, og jeg er tante til flere tenåringer. Så man er ikke "helt ute", selv om man ikke bor med dem. Man kan jo ha et meget nærmt forhold til dem fordet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Alle har selvfølgelig rett til å uttale seg/diskutere, på lik linje med at jeg har rett til å fnise litt når jeg leser det de skriver. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Dette var et usedvanlig lekkert skrevet innlegg. Sånn estetisk sett mener jeg |
|