Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg?
Venstre 28 12,07%
Rød Valgallianse 11 4,74%
Sosialistisk Venstreparti 59 25,43%
Arbeiderpartiet 61 26,29%
Høyre 32 13,79%
Fremskrittspartiet 19 8,19%
Kristelig Folkeparti 5 2,16%
Kystpartiet 0 0%
Senterpartiet 6 2,59%
Annet 0 0%
Jeg stemte blankt 1 0,43%
Jeg stemte ikke 7 3,02%
Jeg husker ikke/vet ikke 3 1,29%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 20:17   #81
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg pleier å stemme Arbeiderpartiet ved stortingsvalg. Denne gangen stemte jeg SV, for AP var sånn på opp uansett, at jeg ga stemmen min til de som slet litt på meningsmålingen innen det rødgrønne alternativet.

Nolo er min bortkomne tvilling

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:23   #82
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, har denne tråden plutselig våknet til live igjen?

Gammel 13-02-07, 20:37   #83
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tydelegvis, men ved nærare ettertanke så anar eg ikkje kvar eg fann den

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:46   #84
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Tydelegvis, men ved nærare ettertanke så anar eg ikkje kvar eg fann den

Toffen linket til den fra Se & Hør-diskusjonen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:34   #85
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Venstre trofast som alltid.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:33   #86
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte og stemmer Venstre.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:57   #87
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Får melde meg som den første åpne KrF-velgeren.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:03   #88
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemte SV som alltid. Har vært medlem av partiet siden jeg var 16 år, og de står fortsatt mitt hjerte nærmest.
Nei, de er ikke store i regjering, men de har fått til mye til tross. Kanskje blir det noen få barn på venteliste etter 2007, men de hadde uansett aldri fått plass med en borgelig regjering.

Mandino

Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 21:32   #89
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Kanskje blir det noen få barn på venteliste etter 2007, men de hadde uansett aldri fått plass med en borgelig regjering.
Mandino

Jeg lurer litt på hvorfor de ikke hadde fått plass med en borgerlig regjering, jeg?

Gammel 15-02-07, 21:54   #90
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv

Gammel 15-02-07, 22:05   #91
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte blankt.

Gammel 16-02-07, 19:58   #92
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg lurer litt på hvorfor de ikke hadde fått plass med en borgerlig regjering, jeg?

Den borgelige siden har ikke like stor hastverk med å få full barnehagedekning.

Mandino

Gammel 17-02-07, 23:35   #93
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Den borgelige siden har ikke like stor hastverk med å få full barnehagedekning.

Mandino

Det er vel, med respekt å melde, blank løgn. Den utbyggingen som har vært startet og kom svært langt under forrige regjering. Og sittende regjering har fortsatt arbeidet. Jeg syns begge sider fortjener honnør på dette området, selv om de ikke har kommet HELT i mål.

Gammel 18-02-07, 00:40   #94
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg stemte SV, noe annet hadde ikke tatt seg ut ettersom jeg har vært aktiv i SU/SV siden 1993.

Gammel 28-02-07, 15:06   #95
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er vel, med respekt å melde, blank løgn. Den utbyggingen som har vært startet og kom svært langt under forrige regjering. Og sittende regjering har fortsatt arbeidet. Jeg syns begge sider fortjener honnør på dette området, selv om de ikke har kommet HELT i mål.

Det er dessverre sånn at de store blå kommunene Oslo, Bærum og Bergen er sinker i denne sammnenengen. Det har vært en rørende tro på at dette bare skal ordne seg av seg selv, når man trenger stor politisk vilje og handlekraft for å skaffe tomter, bygge husene og rekruttere personale. Men det er faktisk ikke lenge før man er i mål, og det er godt å se at SVs utrettelige innsats på dette feltet i 30 år begynner å bli kronet med suksess!

Gammel 28-02-07, 16:45   #96
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er dessverre sånn at de store blå kommunene Oslo, Bærum og Bergen er sinker i denne sammnenengen. Det har vært en rørende tro på at dette bare skal ordne seg av seg selv, når man trenger stor politisk vilje og handlekraft for å skaffe tomter, bygge husene og rekruttere personale. Men det er faktisk ikke lenge før man er i mål, og det er godt å se at SVs utrettelige innsats på dette feltet i 30 år begynner å bli kronet med suksess!

Det er akkurat dette jeg vil fram til. Vi hadde aldri i verden fått barnehageplass med det første med en borgelig regjering. Blir det barnehagedekning i bydelen vår ere det ene og alene SV`s iherdige innsats.

Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Gammel 01-03-07, 22:29   #97
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Oslo har gjort en formidabel innsats i barnehagautbyggingen. Det er mange gode grunner til at dekningen fortsatt mangler. Den viktigste er en enorm befolkningsvekst, en annen er et stor innsats mot innvandrere for å oppmuntre dem til å bruke barnehagene, en tredje den utrolige mangelen på arbeidskraft, en fjerde en voldsom motstand i lokalmiljøer. Dette tror jeg virkelig ikke noen andre partier kunne gjort bedre. Alle folkerike områder i Norge, med stor tilflytning, opplever dette.

Det er INGEN tvil om at venstresiden har vært i førersetet i mange år når det gjelder barnehageutbygging. Men de siste 5-6 årenenes innsats, som virkelig er enestående, ble innledet av forrige regjering, og flott fulgt opp av den sittende. Begge regjeringer ble nok overrumplet av at det skulle være det praktiske, og ikke pengene, som skulle bremse utbyggingen.

Gammel 01-03-07, 23:11   #98
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Oslo har gjort en formidabel innsats i barnehagautbyggingen. Det er mange gode grunner til at dekningen fortsatt mangler.

Bergen har gjort en elendig jobb ...
Og store deler av årsaken til det hele er ganske enkelt veldig blåfarget: De priset tomtene alt for høyt.
Kapitalister.

Nå er de riktig nok på god vei, om alt går etter planen står de siste plassene ferdige i desember. Det kaller jeg lovlig sent ...

Gammel 05-03-07, 13:48   #99
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Ap

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:01   #100
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemte faktisk ikke(skammer meg litt over det), var nybakt og sliten mamma. Orket ikke tanken på å reise ut for å stemme, kom på det utpå kvelden og orket ikke dra ut(lokalene var fortsatt oppe så jeg kunne jo reist for å stemme).

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.