Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skuffet over Janus-ull ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 23:28   #81
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skuffet over Janus-ull ...

Har kjøpt 2 sett med rosa janus ull, etter 1 vask er 2 av delene hull på.....dårlig altså.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:22   #82
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Uæææ! Majorstu-billen!

Jeg vil flytte!

Ja, bo fint liksom.

Kan trøste deg med at den finnes over hele byen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:45   #83
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ingen av mine bruker ullundertøy lengre men husker jeg også reagerte på en ny ullbody jeg hadde kjøpt til lillebror som det fort ble små hull i..
HAr kjøpt regnbueull fra sparkjøp nå og håper at det ikke blir hullete...

Gammel 29-11-08, 20:03   #84
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, bo fint liksom.

Kan trøste deg med at den finnes over hele byen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 22:53   #85
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Siwa: Hørte du noen gang fra Janus-ull folka?

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:13   #86
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Hørte ingenting

vurdere å sende en ny mail da, men men.. Gidder ikke mase, men vil ha et svar på om jeg kan forvente mere av klærne deres da

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:17   #87
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sydd mang en raknet søm på T&T genseren, helt til jeg ikke gadd mer og kastet hele greia. Janus har jeg ikke veldig mye erfaring med, men nå ser jeg at det er hull i omtrent alt som er av ull her, uansett merke. Og det er nokså nytt og normalt pent brukt, altså.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 12:44   #88
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk svar med nesten én gang jeg sendte mail til Janusfabrikken. Har nå sendt inn bodyen med hull, og håper jeg får en ny tilbake snart.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 15:37   #89
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk heller ikke noe svar fra Janus ang en prinsessegenser som raknet i blondene med en gang, og fikk noen hull på armene etter noen gangers bruk.

Gammel 09-12-08, 15:40   #90
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg fikk svar med nesten én gang jeg sendte mail til Janusfabrikken. Har nå sendt inn bodyen med hull, og håper jeg får en ny tilbake snart.

Eg og fikk raskt svar på mail. Sendte dressen for over 3 veker sidan men har ikkje hørt noko enda.

Gammel 09-12-08, 20:10   #91
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Åh.
Jeg hadde håpet å få den tilbake før jul - trenger den til da. Men da får jeg bare ringe å mase! Det stod i mailen at det skulle sendes ny med én gang de mottok den gamle, så innen slutten av uka er jeg på tråden. Sånne ting har jeg ikke tålmodighet med.

Har du snakket med dem? Det tar jo ikke tre uker å sende en dress.

Gammel 09-12-08, 20:14   #92
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Åh.
Jeg hadde håpet å få den tilbake før jul - trenger den til da. Men da får jeg bare ringe å mase! Det stod i mailen at det skulle sendes ny med én gang de mottok den gamle, så innen slutten av uka er jeg på tråden. Sånne ting har jeg ikke tålmodighet med.

Har du snakket med dem? Det tar jo ikke tre uker å sende en dress.

Nei jeg har ikke snakket med de. Husker ikke akkurat dagen jeg sendte. Ser det ann.

Gammel 17-12-08, 12:04   #93
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg sendte dem en mail i går - og fikk raskt svar. Der stod det at den var sendt 12.12 - og jammen dukka den ikke opp i posten i dag!
Der lå det med en ekstra body (med "høy" hals) og en ny av den jeg sendte inn + en Janus bamse. God og rask service og jeg er kjempefornøyd!

Zip; Jeg ville sendt en mail. Bare sånn i tilfelle den har blitt borte i posten el.l.

Gammel 17-12-08, 22:17   #94
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Jeg har og fått.
Ny dress og en stripete prinsesseull genser, heilt supert.

Gammel 19-12-08, 15:32   #95
Store-ulv
Superduperaktiv

Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Så synd at mange av dere er uheldige med janus! Vi har ullpysj fra janus. Den har blitt mye brukt(og vasket) og først nå, etter 1,5 års bruk, begynner den å bli litt slitt. Kanskje det er fordi han ligger i ro når han har den på?

Tom og Trine er forresten kjempebra! Har noen bodyer derfra som holder seg mye bedre enn feks Joha.

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:38   #96
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Den 7. nov sendte jeg mail til Janus, og en mnd senere hadde jeg ikke hørt noe fra de. Da kollapset mailen min, så den eksisterer ikke lengre. MEN plutselig får jeg en pakkelappe i posten lillejulaften fra Janusfabrikken Julaften løper jeg omtrent til butikken, for å hente pakken min.. Oppi der ligger ett julekort m/personlig hilsen, og masse ullklær

Vi fikk 2 longser og 2 gensere i blått str 80, og likens i hvitt str 100. Samt 2 bamser

Ser at kvaliteten på det vi har fått er lik den vi har fra før, så håper dette varer lengre

Det som er veldig artig her er at jeg kun har skrevet hilsen m/navnet mitt i mailen, så de har på egenhånd søkt opp adresse til meg Så jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd.. Skal sende de en ny mail og takke for ullklærne

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:43   #97
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra, Siwa!

Vi har nesten bare brukt Janus til den unge 05-mannen (og nå til den unge 08-damen) og er veldig fornøyd. Av alle plagg vi har brukt så er det bare 1 body (den siste body før bleieslutt og påfølgende overgang til stilongs + topp) som har blitt slitt ut (hull ved knapper) og 1 stilongs (hull på knærene - den unge mannen vil helst bare ha stilongs + topp i barnehagen).

Gammel 07-01-09, 22:53   #98
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Nå har jaggu tre janus ullbukser fått hull på knærne her hjemme også. Makan...

Kan jeg sende dem inn, sammen med en klage? Er det det dere andre har gjort?

Har aldri noen gang skjedd her tidligere. Kanskje det er fordi Trulsern er litt tyngre enn sandra var?

Gammel 07-01-09, 22:55   #99
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Jeg har også sluttet med janus ull pga kvaliteten, jeg kjøper på spar kjøp og det er god kvalitet som tåler dagens fart

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:48   #100
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Å så bra Siwa!!! Får lyst å klage jeg og. Fått hull på flere av mine Janus plagg også, bla hull på knærne. Syns jo det er for dårlig. Var jo ikke lange tiden hun krabbet i de før hun begynte å gå. Fått hull i sømmen oppe ved halsen også og det er jo ikke et typisk slitested en gang

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.