Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 12:37   #81
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Greys anatomy sesong 5

Har du dett PP og?
Det er jo det som er, tja, virkelig spennende.
(Også er jeg litt bekymret for M, i Greys.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:53   #82
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Jeg har kuttet ut PP, den ble for teit.

Og jeg har hele tiden sagt at Alex har en hjernesvulst som får henne til å hallusinere, og at det er det som er årsaken til Danny-spøkelset. Bare psykiatri, lissom. But I couldnt care less, altså. Hele serien er blitt utrolig dårlig nå. Det eneste fornuftige var igrunnen Chiefs utbrudd over hvor utrolig lousy sykehuset hans var blitt - dårlig medisinsk, og ansatte som bare hadde seg med hverandre hele tiden. Så sant, så sant!

Sist redigert av Miss Norway : 08-02-09 kl 17:00.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:27   #83
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har kuttet ut PP, den ble for teit.

Og jeg har hele tiden sagt at Alex har en hjernesvulst som får henne til å hallusinere, og at det er det som er årsaken til Danny-spøkelset. Bare psykiatri, lissom. But I couldnt care less, altså. Hele serien er blitt utrolig dårlig nå. Det eneste fornuftige var igrunnen Chiefs utbrudd over hvor utrolig lousy sykehuset hans var blitt - dårlig medisinsk, og ansatte som bare hadde seg med hverandre hele tiden. Så sant, så sant!

Du mener vel Izzy? Jeg går ut fra at den blodprøven hun fikk svar på som sa at hun var anemisk egentlig er bytta om og at de dårlige resultatene til pasienten er hennes. I couldn't care less either. Og jeg kan ikke si at slutten på ukas episode gikk veldig inn på meg heller. Ikke noe problem å vente ei uke (jeg ser ikke PP).

Gammel 08-02-09, 17:45   #84
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Det var mest Mer jeg var opptatt av, hun ble jo ikke fridd til nå, hvordan det går med henne og McDreamy lizm. Jeg lever meg visst inn i ting.
Izzy er litt ute av hodet mitt, fordi det med D ble så teit.
Men hvordan det går med A i PP er spennende, og hva som skjer når McD møter Addison igjen, og ja, fortsatt Mer da.

Gammel 13-02-09, 22:43   #85
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Greys anatomy sesong 5

Har nå de siste episodene av PP og GA. Hvilken må jeg se først? Spiller det noen rolle? De flettes jo inn i hverandre nå.

Gammel 13-02-09, 22:49   #86
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

GA først. PP etterpå. Har sett begge nå.

Gammel 13-02-09, 23:16   #87
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Noen som vil spoile hva som skjer i PP, relatert til siste GA-episoder? :følger ikke med på PP:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 08:12   #88
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Du må se PP. Like mye GA der denne episoden.

Gammel 14-02-09, 09:00   #89
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

GA først. PP etterpå. Har sett begge nå.

Takk. Det henger vel sammen så må sees i riktig rekkefølge.

Gammel 14-02-09, 09:07   #90
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hm, ok. Laster ned PP nuh.

Gammel 14-02-09, 09:12   #91
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ser siste GA as we speak. Føler ikke at jeg trenger å se PP for å henge med.

Gammel 14-02-09, 09:34   #92
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Den siste episoden av PP må du nesten se.
Det er like mye GA der egentlig.

Gammel 14-02-09, 09:59   #93
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Den siste episoden av PP må du nesten se.
Det er like mye GA der egentlig.

Gammel 15-02-09, 00:48   #94
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så nå nettopp 20 min av episode 15 før jeg oppdaget at jeg faktisk hadde hoppet over episode 14. Det sier litt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 01:37   #95
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Jeg har sett både GA og PP nå, GA first, for den må sees først ja.

Nå var det fryktelig obvious at Izzy er dårlig altså.
Men jeg synes Inturn-leken var artig.
Også måtte det gå bra med A, og hun gravide, det er irriterende. Litt for happy-ending.

Gammel 15-02-09, 06:19   #96
MokkMokk

Standard

Hmf. Jeg syns det er litt håpløst at de trekker inn Addison og gamle kjærlighetssanger og hva gir du meg. Blir det enda en ny runde nå med tvil og brudd og pakka mellom Dreamy og Mer så gidder jeg ikke å se mer.

Gammel 15-02-09, 11:40   #97
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Ja, og det.
Jeg vil ikke ha mere tull rundt Mer og McDreamy.
Det hadde vært litt artig om little Grey og McSteamy ble et par da.

Gammel 17-02-09, 09:41   #98
MokkMokk

Standard

Ok, nå har jeg sett denne PP-episoden, og er mildt sagt forvirret. Hvordan blir neste Grey's episode nå, da? PP-episoden bygger jo videre fra der Grey's sluttet. Er det meningen at man MÅ se PP for å få med seg sammenhengen, eller blir neste Grey's nærmest en repetisjon av PP-episoden? Syns dette ble bare surr, jeg.

Gammel 17-02-09, 09:53   #99
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser greys først og så PP og så greys neste uke, og da er de sikkert i rute igjen, og har klart å kapre seg en del nye seere. Luringene.

Gammel 17-02-09, 10:09   #100
MokkMokk

Standard

Så man MÅ altså se PP denne uka også, for å holde seg ajour? Jaja. Hvilken ukedag går PP? (Altså, når er neste episode klar for nedlasting?)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.