|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Jeg fikk min første prikk nå isted jeg |
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I ren kirsebærånd, så burde rødprikkene her inne kalles for kirsebær og være positive |
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Jeg har fått en grønn og en rød prikk, på samme tråden. Jeg har aldri før fått rød prikk, så det var en ny erfaring. |
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Det ville vært kjedelig om et nytt forum ikke skulle lede til nye erfaringer.
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Jeg har bare fått grønne (og blå) her inne foreløpig, men regner med at en rød prikk lurer i horisonten.
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aldri fått en rød prikk! |
|
|
|
|
#9 |
|
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Jeg har skrevet én kommentar til én person, prikken som kom med var bare unødvendig ballast.
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Det var noe med meg og en kam og noen andre. Helt greit, altså. Vi var uenige. Ingen er blitt kalt nek, lakei, fjols eller meeloper, om du skjønner.
|
|
#14 |
|
Så stor, den lille lykken
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Ja, si det. Det tror jeg du får spørre om på NM. Faktum er at det har pågått en tid og har vist resultater i form av utestengelser tror jeg, og når noen gjør det så gjør andre det også, for at det ikke skal bli ensidig. |
|
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Det spørs vel hva det står i prikkene? Jeg for min del synes det er rimelig å si ifra om folk er ufine og frekke - uansett om det er på nett, i jobbsammenheng og ellers i privatlivet. |
|
|
|
|
#20 |
|
Quiet, please
|
Godt spørsmål, det samme lurte jeg på. Frem til både mine og andres røde prikker ble innrapportert og førte til advarsler, og for noen utestengelse. Vedkommende som har innrapportert har vært minst like ufin, og da blir det i lengden litt skjevt hvis bare den ene "siden" innrapporterer. Ja, det er uansett barnslig, jeg vet det.
![]() |
|
|