Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 22:26   #81
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

aC sier alt for mye bra, eller jeg prikker for lite.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:30   #82
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Cool. Nå kan jeg være PK og spydig mot både rine og Mim på en gang. :gnir meg i hendene:

Dere er klar over hvor idiotisk det ser ut når man babler i vei om sine "flotte cupstørrelser" og denslags på den måten, ja? Og det sier jeg ikke bare fordi jeg selvfølgelig føler meg truffet, men fordi sånt svada bekymrer meg mer enn den type hjernedød svada som på f. eks. MTV. Den treffer nemlig andre enn bare nekene.

Denne burde gå inn i en eller annen klassikersamling - FPs berømte stier.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:36   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

aC sier alt for mye bra, eller jeg prikker for lite.

Det første, seff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:38   #84
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, forskjellen på ikke pent og stygt. Forklar gjerne.

Å si at noe ikke er pent, er penere enn å si at noe er stygt. Det er nemlig stygt.

Cool. Nå kan jeg være PK og spydig mot både rine og Mim på en gang. :gnir meg i hendene:

Dere er klar over hvor idiotisk det ser ut når man babler i vei om sine "flotte cupstørrelser" og denslags på den måten, ja? Og det sier jeg ikke bare fordi jeg selvfølgelig føler meg truffet, men fordi sånt svada bekymrer meg mer enn den type hjernedød svada som på f. eks. MTV. Den treffer nemlig andre enn bare nekene.

Denne skjønte jeg ikke. Det bekymrer meg litt. (Det kvalifiserer sikkert til nek-status. ) Usikker på om du spøker eller mener alvor? For du skjønte at jeg spøkte?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:39   #85
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig spøkte du. Det bare var ikke helt, tja, heldig? I mine øyne, seff. Og jeg var sikkert ikke i målgruppen heller, tenker jeg.

Gammel 16-12-08, 22:40   #86
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel bortimot en av de verste musikkvideoene jeg har sett.
Mulig det er stas for søsteren din, men jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg hadde syntes det var stas om min søster hadde deltatt i noe slikt, uansett om hun tar avstand fra innholdet.

Nå skal jeg lese mer av tråden.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:51   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig spøkte du. Det bare var ikke helt, tja, heldig? I mine øyne, seff. Og jeg var sikkert ikke i målgruppen heller, tenker jeg.

Men spøkte du? Det var i grunn det jeg lurte på?

Gammel 16-12-08, 22:52   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men spøkte du? Det var i grunn det jeg lurte på?

Slett ikke.

Gammel 16-12-08, 22:52   #89
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere hørt om svensken, dansken og nordmannen som fikk tilbud om å være med i en mye omtalt musikkvideo som inneholdt både narkotika, alkohol, sex og vold?
Dansken fikk spørsmålet, og sa ja, svensken fikk samme spørsmål, nølte, men sa ja, nordmannen fikk spørsmålet og sa nei, jeg tar avstand fra sånt. Jeg skal dessuten i et meget viktig møte på akkurat det tidspunktet, og så må jeg innom en bokhandel og en blomsterforretning på veien. Bestemor er på sykehus og legene sliter med å finne ut hva det er. De trodde først det kunne være noe cerebralt, men det har de utelukket etter å ha tatt flere prøver. Hun bæsjer heldigvis normalt. Uansett, jeg har en stabil og godt betalt jobb, og har med årene lært meg å sette pris på tryggheten og stabiliteten dette medfører. Jeg er kanskje det man vil kalle et forutsigbart menneske, og det har hendt at det brukes mot meg, som at det er negativt å ha et slikt levesett, men det får så være. Jeg vet hva jeg står for, jeg skjemmes ikke av mine verdier, jeg gjør ikke en flue fortred. Jeg legger meg før ti om kvelden, jeg står opp tidlig, kommer aldri for sent på jobb, er aldri borte fra jobben, er alltid frisk og har et smil og en latter som sprer glede der jeg går. Jeg kunne riktignok vært litt tøffere. Benyttet meg av mine superevner. Jeg er en mester i å ordlegge meg, jeg er en bad ass forhandler og jeg gir meg ikke før jeg får det som jeg vil. Riktignok ikke når det gjelder, men sånn ellers. I dusjen, foran speilet, til bikkja osv. Det er ingen som kan klandre meg for det heller. Jeg er vokst opp i den troen at ydmykhet er selve veien og nøkkelen til suksess. Mamma var svært forstyrret på mange nivå, så forstyrret at jeg brukte mesteparten av barndommen min på å sende inn forslag til nye sykdommer til "Dagens medisin". Jeg ble aldri hørt, til tross for gjentatte forsøk. Jeg ble riktignok hørt på den måten at jeg fikk dyr overnatting i sentrum, høyst ufrivillig, men det er vann under broa nå. Jeg kom over det, utviklet meg som menneske, gikk gjennom flere faser, snublet, men kom meg på bena igjen. Jeg elsker forpliktelser, mat, Facebook og bikkja mi. Jeg samler på vaser uten noen som helst verdi, ikke sentimental, engang, og jeg knuser bare noe få når jeg er virkelig forbanna. Jeg blir sjelden forbanna, jeg er veldig rolig og avbalansert, har lang lunte og få bekymringer i livet. Jeg betaler regningene når jeg skal og har som regel mer til overs. Da handler jeg på Europris. Jada, I have it made.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:54   #90
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Slett ikke.

Da sier vi det sånn.

Gammel 16-12-08, 22:54   #91
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke dette var mye å være stolt av, at hun har kledd av seg ned til undertøyet i en veldig dårlig video, som etter alt å dømme forherliger kriminalitet, dop, våpen og et nedverdigende kvinnesyn. Og Rine, det må være lov å si i fra. Jeg blir nemlig opprørt over at dette skal være OK.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:00   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Da sier vi det sånn.

Øh, ja? Selvfølgelig? Jeg kødda ikke et øyeblikk engang.

Gammel 16-12-08, 23:04   #93
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Oh my god...

Gammel 16-12-08, 23:06   #94
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ikke ut til at vitsen funka.

Da tar vi den rååååsa sangen dere! Oppbrukt, sier dere?

Hva med den gode, gamle "Ærlig talt, dette kunne dere tatt på PM. "

... No?

:konfliktsky:

Gammel 16-12-08, 23:07   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Altså, jeg fniste, Skremmern. Bare atte jeg var så godt i gang med en kjepphest.

Gammel 16-12-08, 23:11   #96
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:11   #97
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Gammel 16-12-08, 23:11   #98
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har lest hele tråden, og joda Fibis søster er pen nok til å bli spurt om å kle av seg i en video. Men så stoppet det også der.

Hva var det å være stolt over her? At noen er pen? Er det en bra ting å bli spurt om å være med i en video som dette?

Skremmern: Jeg leste hele, men følte meg for truffet til å svare. Forresten kjefta jeg på en nabo i dag.

Sist redigert av Dronningen : 16-12-08 kl 23:19.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:15   #99
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det var sikkert naboen som var en drittsekk.

Gammel 16-12-08, 23:19   #100
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var sikkert naboen som var en drittsekk.

Ja gamla var full av fan.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.