|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg til og med prikket. Etter at jeg hadde fnist godt.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Ja noe tørr ja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Det var det som var morsomt. Leste forventningsfullt, siden den begynte bra.. men så dabbet den bare av egentlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg hadde en festlig episode her tidligere i kveld. Jeg sprøytet Menkomel inn i gapet til et intetanende barn. Det var ustyrtelig morsomt, men helt sikkert en sånn må-ha-vært-der-greie. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nå googlet Menkomel, og det ble fortsatt ikke sånn ustyrtelig morsomt akkurat. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Nei, men så var du ikke der heller, da. Jeg var derimot vitne til hele greia. Hun var ikke helt forberedt på hva som kom, men ha skulle hun. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!rine, herregud. Get your facts straight. Jeg kødda ikke. Jeg mener det jeg sa, og det var rent tilfeldig at du tilfeldigvis befant deg i skytsilden, jeg hadde naila Mim for det samme faen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg ER en pen søster. |
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Det aC mente var at selv om hun skjønte det var en spøk opplevde hun det som sårende. Hun var ikke ironisk.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-12-08 kl 02:37. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
godt brukt
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg forstår ikke mye om dagen, men hva var hensikten med Skremmerens historie? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg leste det som om aC tok dem ved hornene, pikene, og filleristet dem så grundig at puppene slang veggimellom. Her sitter de i en tråd og er mest av alt enige med dem som mener blonde pop-babes er udugelige nek, og så preserer de noen minutter senere å begynne å diskutere egne cup-størrelser. For meg er det bortimot definisjonen på blonde nek. De er med andre ord i opposisjon til seg selv og egen blondhet - de er bare så blond at de ikke ser det selv (noe som i seg selv bekrefter at de virkelig er blonde). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
godt brukt
|
Da er vi totalt uenige. Jeg kan ikke se noen ting her som jeg ville definert som blonde nek. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
rine: Vi glemte å henge opp fjasefanen, og så var vi tydeligvis ikke morsomme nok. Jeg tar selvkritikk, du får selv se hva du gjør med dette.
|
|
|
#19 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, selv jeg kan dra feile konklusjoner. Jeg har også skrevet mer velfunderte innlegg enn det som siktes til her. Jeg kan faktisk vise til at det motsatte er tilfelle, i hvert fall i ett tilfelle. At man ustanselig snakker om puppene sine, er imidlertid et steg i riktig retning mot dumskapen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Ustanselig?
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|