|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Denne burde gå inn i en eller annen klassikersamling - FPs berømte stier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Å si at noe ikke er pent, er penere enn å si at noe er stygt. Det er nemlig stygt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Selvfølgelig spøkte du. Det bare var ikke helt, tja, heldig? I mine øyne, seff. Og jeg var sikkert ikke i målgruppen heller, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
godt brukt
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Det er vel bortimot en av de verste musikkvideoene jeg har sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Men spøkte du? Det var i grunn det jeg lurte på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Har dere hørt om svensken, dansken og nordmannen som fikk tilbud om å være med i en mye omtalt musikkvideo som inneholdt både narkotika, alkohol, sex og vold? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg synes ikke dette var mye å være stolt av, at hun har kledd av seg ned til undertøyet i en veldig dårlig video, som etter alt å dømme forherliger kriminalitet, dop, våpen og et nedverdigende kvinnesyn. Og Rine, det må være lov å si i fra. Jeg blir nemlig opprørt over at dette skal være OK.
![]() |
#94 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Ser ikke ut til at vitsen funka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#98 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Har lest hele tråden, og joda Fibis søster er pen nok til å bli spurt om å kle av seg i en video. Men så stoppet det også der. Sist redigert av Dronningen : 16-12-08 kl 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|