Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 21:49   #81
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes ikke du er spesielt anonym. Jeg vet både hvor du bor og hvor du jobber - med mindre det du har skrevet ikke stemmer. Vet det var en diskusjon om dette angående det å "pynte på sannheten" for å være mer anonym. Det er mer enn jeg vet om mange andre nick her inne med lengre fartstid og flere innlegg.

Det stemmer at du vet hvor jeg bor, men hvor jeg jobber?? (Har jeg skrevet noe i fylla her inne? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:51   #82
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det stemmer at du vet hvor jeg bor, men hvor jeg jobber?? (Har jeg skrevet noe i fylla her inne? :bitertenner: )

Jeg mente type jobb. Ikke akkurat spesifikt arbeidssted. Sorry.

Gammel 14-12-08, 21:51   #83
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sjokkert sitron. At noen har gjort dette.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:52   #84
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jada, han sa det med en gang. Han hadde ikke kjent meg igjen, men hvor jeg bodde.

Presenterte han seg sånn at du fikk vite hvem han var i web og i rl, eller ble det ekkelt synes du?

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:53   #85
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Presenterte han seg sånn at du fikk vite hvem han var i web og i rl, eller ble det ekkelt synes du?

Det var ikke det spor creepy. Han bare stadfestet at han skjønte hvor jeg bodde ut fra bildet og ferdig med den saken. Og så maste vi litt privat og ferdig med det.

Gammel 14-12-08, 21:54   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det var ikke det spor creepy. Han bare stadfestet at han skjønte hvor jeg bodde ut fra bildet og ferdig med den saken. Og så maste vi litt privat og ferdig med det.

Oki - det er jo helt greit.

Det jeg ikke hadde likt tror jeg ville vært om noen begynte å vise at de kjente meg i wl, uten å si hvem de faktisk er.

For ikke å snakke om det sitron opplevde da.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:59   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg mente type jobb. Ikke akkurat spesifikt arbeidssted. Sorry.

: puster lettet ut:

Jeg har skrevet hva jeg driver med fordi det er en jobb mange har. Jeg bor også i en ganske stor by. (Vel, alt er relativt.) I den grad jeg skriver noe fra jobben min, er jeg veldig forsiktig med å være for beskrivende. Jeg ville aldri ha skrevet om helt spesielle hendelser der folk lett kunne finne ut hvilken arbeidsplass det var snakk om. Derfor mener jeg selv at jeg er ganske så anonym. Ja, og så har jeg skrevet hvilken Bh- størrelse jeg bruker og sånn... (Men den er ikke så stor at folk uten videre ville skjønne at det var meg: Åja- hun lærern med de store brøsta, liksom. )

Gammel 14-12-08, 22:06   #88
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.
Den måten du forteller om, Sitron høres litt syk ut synes jeg.

Gammel 14-12-08, 22:12   #89
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Nei, eg legg ikkje energi i å søke opp folk verken slik eller sånn.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 22:18   #90
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei.
Den måten du forteller om, Sitron høres litt syk ut synes jeg.

Uff , ble plutselig litt paranoid også. I starten her på FP var jeg veldig forsiktig siden jeg aldri har vært på et forum før. Men så blir man litt varm i trøya og mer "uforsiktig" hvis man kan kalle det det. Når en person blir så hengt opp i andre på nett så er det vel egentlig litt trist tenker jeg. Men selvfølgelig også ekkelt for den som blir "forfulgt".

Jeg syns det er greit å "erte" hverandre litt åpent for å få frem mer om f.eks. signaturer og slikt, , men grensen går vel ved å gå videre på PM tenker jeg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 22:21   #91
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg legger meg ikke opp i ting jeg ikke har noe med.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 22:29   #92
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg legger meg ikke opp i ting jeg ikke har noe med, men jeg kan innrømme at jeg i utgangspunktet er nysgjerrig. Men det får da være måte på. Det var jo f.eks. litt spennende da facebook-gruppa dukka opp, men stalkning? Niks.

Gammel 15-12-08, 00:22   #93
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for rødprikken til HI, Joika.

Sitat:

Hadde du visst omfanget av situasjonen så hadde du ikke sagt at jeg ikke hadde noe med det..... Så får vel si "takk det samme" til deg her..

Og da må jeg nesten spørre deg; hva snakker jeg om i HI? Ja, for du VET vel det, siden det ser ut til at du har en sterk mening om det ut fra oppførselen din?

Gammel 15-12-08, 00:26   #94
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:31   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gøyt.

Gammel 15-12-08, 00:31   #96
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke det. Gud, så teit dette ble...

Gammel 15-12-08, 00:32   #97
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åff. Jeg skulle ikke gått på limpinnen :domm:. Det var jo dette som det ble lagt opp til..

Næh.. gidder ikke si noe mer jeg Sitronen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:34   #98
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei, for du er totalt clueless. Men for all del, fortsett din heksejakt du, så skal jeg heller ignorere min.

Gammel 15-12-08, 00:34   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Åff. Jeg skulle ikke gått på limpinnen :domm:. Det var jo dette som det ble lagt opp til..

Næh.. gidder ikke si noe mer jeg Sitronen.

Nå ble jeg nysgjerrig. :legger meg opp i ting jeg ikke har noe med:

Gammel 15-12-08, 00:36   #100
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger meg svært sjelden opp i noe jeg ikke har noe med.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.