|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, for du er totalt clueless. Men for all del, fortsett din heksejakt du, så skal jeg heller ignorere min.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har ikke sjekket opp noen, nei. Det ene tilfellet hvor jeg kunne hatt interesse av å gjøre det har ting blitt oppklart uten min inngripen. Dvs, ikke spesifikk identitet, da, men at det er et forumtroll. Kjekt å vite AT det er noen man ikke kan stole på, mer trenger ikke jeg. |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg lurer på en ting til og det er hvorfor folk tar det på seg å informere andre? Er det en allmenngyldig regel som tilsier at alle brukere må varsles når det er snakk om et troll?
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
Jeg vet ikke om du sikter til mitt innlegg her, men jeg ble kun varslet fordi jeg var personlig involvert. |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Og hva om mottager da ikke ønsker å vite? Neida, her slenges det i fleisen uansett.
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Hm.. det foregår tydeligvis mye her jeg bare ikke får med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Det begynte interessant - og så tok plutselig det hele en vending jeg ikke skjønte noe av...
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg kan kun svare for meg selv - jeg ville ønsket å vite det selv. Og jeg har kun sagt ifra til andre i ett tilfelle, fordi jeg vet at mange har gått på limpinnen med denne personen. Og fordi vedkommende har drevet på i mange år, og skvetter unna om forumledelse eller andre konfronterer henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Da blir det mye å ta hensyn til, altså. |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, i utgangspunktet stalker jeg ikke. Det er noen unntak, som at jeg har lest meg bakover i blogger jeg har fått tilgang i, eller lett opp gamle innlegg hvis jeg ikke helt skjønner hva det prates om. F.eks. kunne jeg antagelig nå fort gravd litt i hva Sitronen og Joika snakker om, men jeg har allerede en anelse (i hvert fall reagerte jeg litt på noe som skjedde i en annen tråd for litt siden).
![]() |
#14 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Selvsagt. : peker på nick:
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, det gjør jeg ikke. Synes tanken på det er litt ekkel jeg. |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
Nei, om du ikke skjønner det, så er det jo ditt problem. Om du syns det er helt greit at jeg samler sammen alt jeg kan om informasjon om deg og har mitt eget lille Hattifnattsystem, der jeg finner ut alt mulig om deg, så er det vel ingenting å skjønne.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
Det har faktisk blitt gjort mot meg tidligere, så ja, det kan skje. Da ble jeg forfulgt på nett av et par som fant ut at jeg var så slem og ekkel at de måtte finne ut alt de kunne, for å se om de kunne samle det til en anmeldelse til slutt.
![]() |
#20 |
Absolute Beginner
|
OMG. Da hadde jeg nesten blitt redd tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|