|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme? | |||
Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 5,92% |
Jeg låser døren om natten |
71 | 42,01% |
Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn |
17 | 10,06% |
Jeg låser alltid døren |
67 | 39,64% |
Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser |
15 | 8,88% |
Annet, spesifiser gjerne i tråden |
16 | 9,47% |
Jeg bor i byen |
60 | 35,50% |
Jeg bor på landet |
39 | 23,08% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser bare om natta.
![]() |
#82 |
Audacious
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser bare om natta. Da vi bodde sentralt i Oslo låste jeg også bare om natta, men da var jo ytterste ytterdøra låst (med callingsystem), da.
![]() |
#83 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi bor rett utenfor en middels stor by, men vi låser bare om natta. -til svigermors store fortvilelse. Vi har et så lite hus at vi ikke kan unngå å høre om det kommer noen.
![]() |
#84 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Når vi bodde i blokk i Oslo låste vi alltid døren, nå er vi litt slappere, men låser fortsatt mye, spesielt jeg. Døren er alltid låst om natten.
![]() |
#85 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser stort sett alltid døren. Det går så automatisk at jeg nesten gjør det hjemme hos andre også |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser stort sett alltid døren. Minstefrøkna kan finne på å stikke av om døren er ulåst, så det tar jeg ikke sjansen på.
![]() |
#87 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid når vi er hjemme. Det hender ungene glemmer det, men stortsett er det låst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Originala
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser, siden jeg har dårlig oversikt over inngangspartiet fra stue og kjøkken. Men når Lillemor begynner å ferdes ute på egen hånd blir det trolig til at døra står åpen når hun er ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid døra (også på bilen), og jeg bor i byen - men utenfor sentrum.
![]() |
#90 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid døra (også på bilen), og jeg bor i byen - men utenfor sentrum.
![]() |
#91 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg svarte Annet - vi har smekklås, så den er alltid låst - skjønt det ligger ingen bevisst filosofi bak.
![]() |
![]() |
#92 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Her jeg og ungene bor nå låser jeg alltid døren om natten. Og jeg låser også bilen når jeg går i fra den utenfor. Men der vi bodde før, på landet var det, der lot jeg nøklene stå i bilen hele døgnet og låste nesten aldri døren. Ikke om natten engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser om natten, ikke på dagtid. Bor litt utenfor byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|