Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme?
Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme 10 5,92%
Jeg låser døren om natten 71 42,01%
Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn 17 10,06%
Jeg låser alltid døren 67 39,64%
Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser 15 8,88%
Annet, spesifiser gjerne i tråden 16 9,47%
Jeg bor i byen 60 35,50%
Jeg bor på landet 39 23,08%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 18:23   #81
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?

Jeg låser bare om natta.

Gammel 23-12-08, 18:53   #82
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg låser bare om natta. Da vi bodde sentralt i Oslo låste jeg også bare om natta, men da var jo ytterste ytterdøra låst (med callingsystem), da.

Gammel 26-12-08, 08:51   #83
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bor rett utenfor en middels stor by, men vi låser bare om natta. -til svigermors store fortvilelse. Vi har et så lite hus at vi ikke kan unngå å høre om det kommer noen.

Gammel 26-12-08, 12:21   #84
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Når vi bodde i blokk i Oslo låste vi alltid døren, nå er vi litt slappere, men låser fortsatt mye, spesielt jeg. Døren er alltid låst om natten.

Gammel 26-12-08, 13:56   #85
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg låser stort sett alltid døren. Det går så automatisk at jeg nesten gjør det hjemme hos andre også Jeg bor vel i tettbebygd strøk nå, men dette henger igjen fra mine studentdager på studenthybler i utlandet hvor det skjedde mye rart og man gjorde lurt i å låse.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 14:18   #86
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi låser stort sett alltid døren. Minstefrøkna kan finne på å stikke av om døren er ulåst, så det tar jeg ikke sjansen på.

Gammel 26-12-08, 15:43   #87
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Låser alltid når vi er hjemme. Det hender ungene glemmer det, men stortsett er det låst.
Vi har inngangen i 1.etg og hvis vi er oppe så er det sjelden vi hører at noen går inn inngangsdøra.
Det har faktisk vært innbrudd i nabolaget her når folk har vært hjemme.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 22:04   #88
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg låser, siden jeg har dårlig oversikt over inngangspartiet fra stue og kjøkken. Men når Lillemor begynner å ferdes ute på egen hånd blir det trolig til at døra står åpen når hun er ute.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 00:55   #89
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg låser alltid døra (også på bilen), og jeg bor i byen - men utenfor sentrum.

Gammel 27-12-08, 01:12   #90
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg låser alltid døra (også på bilen), og jeg bor i byen - men utenfor sentrum.

Gammel 27-12-08, 12:05   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte Annet - vi har smekklås, så den er alltid låst - skjønt det ligger ingen bevisst filosofi bak.

Hadde vi hatt vanlig lås, kan jeg aldri tenke meg at jeg hadde låst døra. (På den annen side - hvis det kunne hindre 2-åringen i å stikke av ...)

Gammel 29-12-08, 18:12   #92
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her jeg og ungene bor nå låser jeg alltid døren om natten. Og jeg låser også bilen når jeg går i fra den utenfor. Men der vi bodde før, på landet var det, der lot jeg nøklene stå i bilen hele døgnet og låste nesten aldri døren. Ikke om natten engang.

Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 07:23   #93
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Låser om natten, ikke på dagtid. Bor litt utenfor byen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.