|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme? | |||
| Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme |
|
10 | 5,92% |
| Jeg låser døren om natten |
|
71 | 42,01% |
| Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn |
|
17 | 10,06% |
| Jeg låser alltid døren |
|
67 | 39,64% |
| Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser |
|
15 | 8,88% |
| Annet, spesifiser gjerne i tråden |
|
16 | 9,47% |
| Jeg bor i byen |
|
60 | 35,50% |
| Jeg bor på landet |
|
39 | 23,08% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid om natta, og når jeg er engstelig låser jeg ellers også - med flere låser. |
|
|
|
#25 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Bor på "landet". |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glad
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser aldri når jeg er hjemme. Pleier å glemme det om natten og, men har blitt mer obs nå etter at det gikk en fremmed mann og tuslet rundt husene våre sist helg.
|
|
|
#27 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser døren om natten
|
|
|
#28 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi er utrolig sløve/late. Vi drar i barnehagen/skole, butikken, gåturer etc uten å låse døra. Vi bruker sjelden å slå på alarmen også. Vi bor tre mil utenfor Oslo ved en liten by/tettsted. Jeg låser noen ganger døra hvis jeg er hjemme alene, men det er fordi jeg blir husredd og tenker på draps-og voldtektsmenn.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Ja, jeg låser døra når jeg er hjemme. Dvs. på sommeren står døren stort sett åpne her, men så lenge døra er lukket, så er den også låst. Vi bor helt i ytterkanten av Oslo i et rekkehusområde. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Javel
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg på litt på landet, men låser alikvel stort sett alltid døra. Men er ungene ute så hender det at vi ikke låser, slik at de kan komme rett inn uten å måtte ringe på.
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid døra om natta. Jeg bor på landet.
|
|
|
#33 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser alltid på natten og egentlig gjerne på dagen også selv om vi er hjemme, men er ungene ute i hagen eller leker i nærheten må vi jo ha det åpent.
|
|
|
#34 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Etter at jeg som 10-11-åring opplevde at en ukjent dame plutselig sto midt i stua begynte jeg å låse døra når jeg var hjemme også.
|
|
|
#35 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid døra. Nå bor vi i lavblokk med felles oppgang, så da er det den ytterste, felles døra som alltid er låst med smekklås, og da låser jeg bare inn til leiligheta vår på kvelden. Men der vi bodde før hadde vi dør rett ut, og den var alltid låst til tross for at leiligheta var lita. Jeg la meg til denne vanen da jeg bodde i Oslo, og synes det er greit. Vi bor i by, men ikke i sentrum, og det er sikkert ikke "nødvendig" å låse.
|
|
|
#36 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser døren om natten. Jeg låser sjelden døren når jeg er tilstede på området, men ikke i leiligheten min.
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid, men det går mer på at det plutselig står andre unger midt i stua her. Vi bor i utkanten av en mindre by. |
|
|
|
#38 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser aldri. Bor i blokk sentralt i Oslo, og det er til enhver tid to låste dører mellom oss og gata uansett.
|
|
|
#39 |
|
En Som Trener
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid. Bor i tettbygd strøk, men ikke i by, sentralt på østlandet.
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi bor i bygård sentralt i Oslo og har alltid døren til leiligheten låst når vi er hjemme. Jeg låser også hvis jeg bare skal ned og hente posten eller opp på loftet og hente noe.
|
![]() |
|
|