|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Einsam
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg er fortsatt stor, men har vært mye større. Har ikke vært spesielt glad i bortoverski, men elsker nedoverski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
Obs! Den er litt liten i størrelsen. Jeg fikk min rett før jul og burde nok hatt en størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Den jakka som hører til har litt merkelig fasong. Den er kjempelang på armene og ved halsen er den så trang at jeg nesten ikke får dratt den helt opp.
![]() |
#83 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDen skibuksa og jakka var jo faktisk litt fin.
![]() |
#84 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiMisteri: det er jo griselett å sende TILBAKE det som ikke passer fra nettbutikker da.
![]() |
#85 |
Passiv
|
For du var diger, bollefeiten.
Det skjønner jeg godt. Jeg så en god del damer i USA med lekre skiklær som var ganske så store i størrelsen. Synd at det ser ut til at det er umulig å få leve et aktivt vinterliv når man har litt rundt midjen.
Den kjenner jeg også på gitt uten at jeg er videre stor. I dag viste jeg rompa til et par forbipasserende sylfider i tenårene da jeg skulle prøve bukse. Lekkert. |
![]() |
![]() |
#86 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skijeg har kjøpt vinterklær på sportsmann, de har en avdeling for oss store damer, men jeg har også kjøpt meg en varmedress på felleskjøpte, den er ikke fancy men den varmer og den er stor nok, jeg var en str 48-50 da jeg kjøpte dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiErgo er det jo dritstress å shoppe med seg 4 størrelser fra USA.
![]() |
#89 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg fant meg en Europrisdress i dag. Størrelse XL, som var noe langt til mine 165 cm i lengden. Ikke fancy og lekkert på noen måte, men den duger vel til skøytetur i morgen, hvis jeg bretter opp en halvmeter eller så. Lurer på å kjøpe skibuksa fra Sportmann, men det kjennes skrekkelig frustrerende å krysse av enda større størrelse enn vanlig for å sikre at den passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg er skikkelig kresen. Ikke nok med at jeg vil ha vintertøy som holder meg varm når jeg er ute i snøen og kulda. Jeg vil til og med at det skal være litt stilig selv om jeg er feit. Snakk om å være storforlangende.
![]() |
![]() |
#91 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDet var en veldig kjent problemstilling, ja.
![]() |
#92 |
Opp og ned
|
Jeg er enig med dette med prøverom, men jeg syns det er like pes å pakke pakker og sende tilbake.
![]() |
#93 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJo da, tykke damer går på ski. Jeg fant meg vinterklær på sportmann. Ikke merkeklær, men senest i går var jeg i slalombakken med de, og det var ikke kaldt etter 4 timer i - 10 grader.
![]() |
#95 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg skal bare krangle ferdig med kontoen, så skal jeg forresten bestille meg litt klær fra sportmann jeg også. Så snart er vi en haug med store fine damer som er i akebakken med samme buksa rundt om i landet.
![]() |
#96 |
prøver å være tål***ig
|
Denne har jeg! Knallgod, og holder definitivt varmen! Har svart bukse til jeg da. Fra sportmann, fra i fjor eller året før.
![]() |
#97 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, man får refundert avgifter dersom man kan dokumentere at varene er returnert til avsenderlandet. Men det skal sies at det er omstendelig prosess og krever en skriftelig søknad. Tidkrevende er det også ...
![]() |
#99 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men jeg tror ikke de har vintertøy. Jeg har et par topper og bukse i den serien, godt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
En som trener
|
Du og jeg er vel det Sitron vil kalle tynne-tjukke. Jeg har funnet mye fint på stormberg.no. Base-i-snøen-bukse str xl passer perfekt og jeg har kjøpt flere jakker der også. Ofte gode tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|