Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 17:30   #81
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tjukke damer går ikke på ski

Jeg er fortsatt stor, men har vært mye større. Har ikke vært spesielt glad i bortoverski, men elsker nedoverski.

I bakken har jeg brukt herrebukse, og vanlig goretexjakke med flere lag under, nå bruker jeg softshell med ull eller annet under.

Har jobbet i skianlegg, og har sett mange stilige kledde store mennesker, av begge kjønn.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 18:03   #82
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

http://www.sportmann.no/psnweb/produ...eptid=21254/56

Obs! Den er litt liten i størrelsen. Jeg fikk min rett før jul og burde nok hatt en størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Den jakka som hører til har litt merkelig fasong. Den er kjempelang på armene og ved halsen er den så trang at jeg nesten ikke får dratt den helt opp.
Men, buksa er helt grei sånn ellers.

Gammel 02-01-09, 19:20   #83
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skibuksa og jakka var jo faktisk litt fin.
Jeg har heller ikke noe nå. I går hadde jeg på vanlig treningsbukse som jeg bruker på spinning, med ullundertøy under.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:21   #84
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Misteri: det er jo griselett å sende TILBAKE det som ikke passer fra nettbutikker da. Iallefall norske. Jeg synes i grunn det er deilig å prøve hjemme istedet for i trange prøverom med ekle lys.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:46   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ishalldressen er svart eller grå, som en godt polstret grilldress kanskje? For å forklare litt nærmere. Jeg hadde ikke bilde på denne pcen, kun på gubben sin. Men jeg fikk veldig god plass til magen inni den da jeg var høyggravid, nesten uten at det syntes.

For du var diger, bollefeiten.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Felleskjøpet? Kall meg teit, men faen heller, jeg vil ikke se ut som en bonde! Jeg vil ha skikkelige, lekre klær!

Det skjønner jeg godt. Jeg så en god del damer i USA med lekre skiklær som var ganske så store i størrelsen. Synd at det ser ut til at det er umulig å få leve et aktivt vinterliv når man har litt rundt midjen.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Misteri: det er jo griselett å sende TILBAKE det som ikke passer fra nettbutikker da. Iallefall norske. Jeg synes i grunn det er deilig å prøve hjemme istedet for i trange prøverom med ekle lys.

Den kjenner jeg også på gitt uten at jeg er videre stor. I dag viste jeg rompa til et par forbipasserende sylfider i tenårene da jeg skulle prøve bukse. Lekkert.

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 20:08   #86
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

jeg har kjøpt vinterklær på sportsmann, de har en avdeling for oss store damer, men jeg har også kjøpt meg en varmedress på felleskjøpte, den er ikke fancy men den varmer og den er stor nok, jeg var en str 48-50 da jeg kjøpte dem

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:43   #87
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe og noe. Får man tilbake tull og toll når man returnerer varer?

Nei, det må bli i norge da såfall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:43   #88
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ergo er det jo dritstress å shoppe med seg 4 størrelser fra USA.

Gammel 02-01-09, 22:49   #89
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant meg en Europrisdress i dag. Størrelse XL, som var noe langt til mine 165 cm i lengden. Ikke fancy og lekkert på noen måte, men den duger vel til skøytetur i morgen, hvis jeg bretter opp en halvmeter eller så. Lurer på å kjøpe skibuksa fra Sportmann, men det kjennes skrekkelig frustrerende å krysse av enda større størrelse enn vanlig for å sikre at den passer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:51   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig kresen. Ikke nok med at jeg vil ha vintertøy som holder meg varm når jeg er ute i snøen og kulda. Jeg vil til og med at det skal være litt stilig selv om jeg er feit. Snakk om å være storforlangende.

Gammel 02-01-09, 22:53   #91
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en veldig kjent problemstilling, ja. Men nå har jeg bestilt meg klær fra Sportmann etter tips fra denne tråden, så er jeg heldig, blir det litt aking på meg i løpet av vinteren.

Gammel 02-01-09, 22:55   #92
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er enig med dette med prøverom, men jeg syns det er like pes å pakke pakker og sende tilbake.

Tjorven, ja jeg tror vi er for kravstore. Hallo liksom, ønske seg vintertøy. Gåkke ann det.

Gammel 02-01-09, 22:56   #93
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jo da, tykke damer går på ski. Jeg fant meg vinterklær på sportmann. Ikke merkeklær, men senest i går var jeg i slalombakken med de, og det var ikke kaldt etter 4 timer i - 10 grader.

Men fy så lenge jeg lette før jeg fant de klærne! Jeg vokter dem som gull!

Gammel 02-01-09, 22:56   #94
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn mørkeblå barnehagedress til voksne. Superelegant - NOT.
Men, god og varm. Så jeg er med i "den kule gjengen" sammen med deg, Misteri

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:56   #95
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal bare krangle ferdig med kontoen, så skal jeg forresten bestille meg litt klær fra sportmann jeg også. Så snart er vi en haug med store fine damer som er i akebakken med samme buksa rundt om i landet.

Jeg oppfordrer alle som bestiller fra sportmann om å legge inn bilde når de får buksa og eventuelt jakka.

Gammel 02-01-09, 23:01   #96
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Denne jakken til den buksa jeg linket til over, kanskje?
http://www.sportmann.no/psnweb/produ...487&deptid=212

Denne har jeg! Knallgod, og holder definitivt varmen! Har svart bukse til jeg da. Fra sportmann, fra i fjor eller året før.

Gammel 03-01-09, 12:25   #97
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ergo er det jo dritstress å shoppe med seg 4 størrelser fra USA.

Joda, man får refundert avgifter dersom man kan dokumentere at varene er returnert til avsenderlandet. Men det skal sies at det er omstendelig prosess og krever en skriftelig søknad. Tidkrevende er det også ...
Men det går om man må!

Gammel 03-01-09, 16:30   #98
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sjekket, og Röhnisch ser ut til å ha klær opp til str. 54.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:41   #99
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå har jeg sjekket, og Röhnisch ser ut til å ha klær opp til str. 54.

Ja, men jeg tror ikke de har vintertøy. Jeg har et par topper og bukse i den serien, godt fornøyd.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:44   #100
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er skikkelig kresen. Ikke nok med at jeg vil ha vintertøy som holder meg varm når jeg er ute i snøen og kulda. Jeg vil til og med at det skal være litt stilig selv om jeg er feit. Snakk om å være storforlangende.

Du og jeg er vel det Sitron vil kalle tynne-tjukke. Jeg har funnet mye fint på stormberg.no. Base-i-snøen-bukse str xl passer perfekt og jeg har kjøpt flere jakker der også. Ofte gode tilbud.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.