|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Koseprater du/dere?
Nei, nei - tror alle som dauer av
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Min
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Da så. Jeg så bare at Joika ikke hadde spesifisert om hun mente barn eller voksne i hovedinnlegget og at det da gjaldt begge deler, så de intense reaksjonene i denne tråden overrasket meg litt (og gjør det fremdeles siden sikkert mange over her også mener barna).
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Koseprater du/dere?Ah, den fikk jeg ikke med meg. Hun burde ha skrevet det i hovedinnlegget.
|
|
|
#8 |
|
|
Det var ikke flørting, bare lettere å si (og huske, ikke minst) enn navnet mitt, gjetter jeg.
Jepp. Altså, den var ny for meg også, og jeg måtte jo spørre hva det egentlig betydde, men det var altså et kjælenavn som gutta fra London og omkringliggende strøk tydeligvis brukte. (Og jeg har fått det bekreftet av en annen brite, sånn for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Koseprater du/dere?Jeg har en mann som er oppvokst i et kosemose-hjem, så jeg har hatt en del å plukke av han. Feks misliker jeg når han gjør seg til i stemmen!! Ingen mann skal høres ut som han er tre år igjen, det er særdeles usjarmerende.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?Ah - mine preferanser? Treg jeg. |
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Koseprater du/dere?Hvis vi koseprater på den måten så er det for å erte.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Koseprater du/dere?Pidamannen er ikke særlig søtladen, akkurat, men når han er riktig fornøyd med meg, sier han gjerne: "Who's my bitch?!" (Ofte etterfulgt av et dask i rumpa.) |
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koseprater du/dere?Nei, sånn snakker vi ikke til hverandre. Jeg synes også det er skrekkelig å høre på. Kjenner til noen som snakker sånn.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Koseprater du/dere?Mannen min kaller meg for Pus (men ikke med babystemme!) og jeg syntes det var rart i starten, men nå etter alle disse årene er jeg helt vant med det.
|
![]() |
|
|